Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De melding van het TPS signaal wil dus zeggen dat een van de tps signaaldraden massa maken waardoor er stroom gaat lopen.
Dus als je weet welke draden van de Automaatbak ECU het tps signaal over gaat. Zou ik deze eens goed controleren. Ergens moet hier iets mis zijn draad verwisseld of dergelijke.
Heb gisteren iemand aan de telefoon gehad , en die had een ander geholpen met een zelfde soort motorswap in de zelfde Camper als ik heb alleen die hebben er een opel V6 in gebouwd
Hun liepen tegen het zelfde probleem !
Nu werd mij verteld dat ik de bedrading van de winterstand en economy het probleem zouden zijn dus deze doorknippen
In middels weet ik wel dat dit pin 31 en pin 34 moet zijn op de TCU (transmission Control Unit)
Ik heb er vandaag één in het eggie gezien (DX - 61 - KD) bij winkelcentrum Kanaleneiland. Had nog bedacht dat jij het zou kunnen zijn, maar helaas. Erg leuke auto, zo met die platgeslagen voorkant en die praktische doos die er achteraan volgt!