Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Fct_blondi wrote:dikke bak..alleen die booskijkers..had ik persoonlijk niet gedaan denk ik..ze lijken op deze foto een beetje raar iig..mooi verder..dik!!
Ik vind het wel mooi staan in de verte lijkt het een scirocco.zou het zelf ook niet doen maar het misstaat niet vind ik.
@dion87 wrote:gister een zwarte Astra H GTC zonder embleem op de achterklep, vlak bij de haagse schouw in leiden
Dat was ik waarschijnlijk (Donker geblindeerde achterruiten, zwarte velgen en inderdaad alle logo's achter eraf) (Trouwens vaker in je woonplaats te vinden, aangezien ik daar ook vandaan kom!)
@No Limit wrote:@dion87 wrote:gister een zwarte Astra H GTC zonder embleem op de achterklep, vlak bij de haagse schouw in leiden
Dat was ik waarschijnlijk (Donker geblindeerde achterruiten, zwarte velgen en inderdaad alle logo's achter eraf) (Trouwens vaker in je woonplaats te vinden, aangezien ik daar ook vandaan kom!)
zou goed kunnen kloppen, dan reed je na de haagse schouw naar rechts richting wassenaar of de snelweg A44.