Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
2/3 weken terug ofzo was vergeten dat ik deze gespot had:sleeping
ja die auto ken ik heel goed dat was eerst mijn auto toen is ie een paar maanden van mijn schoonbroer geweest en nu heb ik hem weer sinds een paar weken terug er zitten nu andere bumpers op een witte voorbumper en een grijze achterbumper
Was wel een mooi gezicht al die opeltjes op de dijk
Vanmorgen een zilvergrijze OPC2 gespot op de boulevard in Hwijk, daarna een zwarte GTC met paardentrailer in Zeewolde gevolgd door een Corsa White edition.
Ik zie wel vaak een blauwe astra gsi met vauxhall logo's op industrie in Holten.
Iemand van hier toevallig? Ik werk zelf daar bij Broekhuis autoschade
weet je toevallig ook het kenteken? bij mij in de buurt woont er iemand met zo'n astra! Ik ben zelf ook regelmatig in de buurt van Holten! mij nooit gezien?
Nee jou astra nog nooit maar wel vaak die andere donkerblauwe maar laatste 2 weken niet meer. Kenteken zou ik niet weten trouwens:sleeping
origineel gepost door Trompie
origineel gepost door 60PZ
Ik zie wel vaak een blauwe astra gsi met vauxhall logo's op industrie in Holten.
Iemand van hier toevallig? Ik werk zelf daar bij Broekhuis autoschade
weet je toevallig ook het kenteken? bij mij in de buurt woont er iemand met zo'n astra! Ik ben zelf ook regelmatig in de buurt van Holten! mij nooit gezien?