Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Afgelopen woensdag op de A50 voorbij Ewijk richting A12 spotte ik een donkerblauwe Astra G Cabrio met dikke wielen, verlaagd, en doorgelaste motorkap en zijschermen (net zoals ik het heb). Dikke bak zo om te zien! Ik reed de andere kan op.
Toen strax om 18.00 uur een astra G grijs uitgebouwd mooie dikke velgen 17 inch? TT-XG deze zat achter een honda crx aan op de Boschijk ri de stad/rondweg
vandaag langs de zuid-willems vaart ter hoogte van someren een flink verbouwde astra g station, grijs en donkergrijs gespoten. Ik weet alleen niet of ik hem mooi vond.
Toen strax om 18.00 uur een astra G grijs uitgebouwd mooie dikke velgen 17 inch? TT-XG deze zat achter een honda crx aan op de Boschijk ri de stad/rondweg
Zag deze strax weer rijden (rond 16.45) op het strijps bultje nabij philips
Vanmiddag een astra G zilver 91-DR uitgebouwd (dacht Rieger) linkse en rechtse uitlaat,motorkap bh rondweg O.L.vrouwestraat nabij Maxima medisch centrum tijd 13.45/14.00