Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
gisteravond rond 19.45 op A7 tussen Drachten en Marum een grijze Astra G OPC gespot. Ik ging er ff naast hangen en om te spelen .....iemand van hier...?
gisteren rond 15.30u nova weer gezien op de Leenderweg hier in Eindhoven...
heb je een voordeelkaart bij dat bedrijf of hobby je er wat bij John ? king:
Daar ben ik bijna elke zaterdag en ik hobby wat mee bij hun als ik wat nodig heb op audiogebied dan koop ik het daar en soms neem ik wat mee tegen reduceerde prijzen
zag zaterdag ook een zwarte astra g ZG-X*-** op de leenderweg ter hoogte van de AH met een raamband maar kon niet lezen wat er op stond uitlaat produceerde een aardige partij herrie,kon allleen niet zien wat voor een einddemper
afgelopen zondag vanaf het Alexandrium naar Papendrecht een witte G , irmscher uitgevoerd (als ik me niet vergis) met witte achterlichten :thumbup
en hier achter m'n huis (in Papendrecht) staat een grijze G met astra sportvelgen met rieger voorbumper , opc spoiler, meegespoten lijsten en spiegels en rood/witte achterlichten.... ben benieuwd of dat iemand van hier is :vertag
al 2 ochtenden een zwarte astra g met smoke achterlichten en een embleemloze grill met chrome astra emleem erin gespot. Ik kwam em in enschede tegen rond 9 uur 's ochtends als je naar de kruissing rijdt waar je rechtdoor naar haaksbergen kan. iemand van hier?
hoi, ik ben al een tijdje lid en ik krijg soms meerdere maitjes binnen op 1 dag via hotmail! ik klik er dan op maar ik zou niet weten hoe je je bericht dan kan lezen.. zou jij me duidelijk kunnen uitleggen hoe dat moet? en hoe ik foto's er op zet? mvg peter
vanmiddag een zwarte astra G kenteken begon met 78-D*-** met een bodykit van carcept gespot op de kloosterdreef en ging links de europalaan op. omstreeks 16.15 uur