Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zag strax een astra G ZJ-JV-** met een dacht? een NTC bumper en 10 spaaks velgen???? en dubbele ovale uitlaat links en rechts deze stond op de leenderweg binnen de rondweg bij het Thaisrestaurant.
en een paar seconden later ook op de leenderweg een astra f sedan licht blauw gsi bumper en chrome lexuslampen achter kenteken begon met HJ-
een zwarte astra f gsi (e266) zo rond het middaguur, kwam in zaltbommel door mijn straat heen rijden. Ik hoorde em al aankomen, dus kon nog net uit het raam spieken vanaf boven. Helemaal uitgebouwd en mag hopen dat z'n achterbumper nog heel is, schraapte erg hard over de drempel hier voor ons huis...daar heb ik mijn riegerbumper al een keer kapot gereden
's avond op een parkeerplek in zaltbommel een blauwe astra g opc kenteken begon geloof ik met 95-FN- en met helaas een 2-tje op het kenteken. Kentekens gestolen geweest?? Rieger achterschort en twee dikke ronde uitlaten, mooie wagen