Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hmmm...op een Capri Yellow Cabrio met een Rieger voorlip, dikke sideskirts en een dikke achterbumper (niet mooi) vind ik viergaats stalen wintervelgen wel erg cheap staan....sorry
Wederom zo'n 8-9 Astra G's gespot in helmond e.o.! Nog een mooi kadetje gezien! Nam afslag Eindhoven vanuit Helmond. Nu naar bed met m'n slaapkop :thumb
In mierlo-hout (helmond) een zilvergrijze astra g met een bumperkitje, het was niet helemaal mijn smaak, tevens was de bumperbalk heel goed te zien door het gaas van de bumper, dit was wel een beetje jammer.
@Spacejam wrote:In mierlo-hout (helmond) een zilvergrijze astra g met een bumperkitje, het was niet helemaal mijn smaak, tevens was de bumperbalk heel goed te zien door het gaas van de bumper, dit was wel een beetje jammer.
kenteken: __-JZ-88
Rij jij in de buurt van helmond e.o.? Waar moet ik op letten en hoelaat ongeveer ? Dikke kans dat ik je spot in een Fiat busje !
Vandaag gespot in De Waarden in Zutphen... een zilvere G met achterbumperaanzet...
En op de terugweg naar huis een zwarte G XS-.L-04 met OPC spoiler... heeft mij ook gezien... zou bijna de kade oprijden bij de stoplichten terwijl ik 1 stoplicht verder moest zijn om de brug over te gaan richting Voorst.