Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zaterdag 21-02 in Eindhoven weet niet precies welke straat, was een zijstraat van de woenselse markt ook een Astra G gespot... Compleet body kit met voorbumper achterbumper en side skirts, Chrome velgen, gecleande achterklep en motor kap in 2 kleuren (zwart/zilver) zag er netjes :thumbup
Net vanuit heer richting kennedybrug in maastricht, een oranje astra G Coupe, zag er netjes uit toen hij voorbij kwam zit daar zelf in de paul henri spaaklaan.
astra G donker blauw club uitvoering met donkere coupe lampen,ovale einddemper,5 spaaks velgen en een sticker van K&N stond onder de stootstrip achter bij het achterwiel en achterlichten met ledjes erin boven... 18-D W.churchillaan ri Huizingalaan rond 14.50
Ja Eelco en uitkijken als je daar langsrijdt want wordt al regelmatig nagekeken (als die lui weer (brom)fietsers staan te controleren voor dat gebouw ). Met dikke bumperset bedoelde ik trouwens de standaard (mooiste bumpers voor de Astra F) GSi set . IS trouwens de Van Heemstraweg, Schoenaker is richting de snelweg .
Mooi, ik zal er vandeweek eens ff terugschakelen als ik langs die NSB-ers rij. king: