@marijnl1988 wrote:@Haasje17 wrote:@opel-mark wrote:als ze aantal nm bij eenzelfde toerental vrijkomen maakt het niets uit, maar als de 140pk machine zijn max nm bij 500 of 1000 toeren eerder krijgt dan de machine met 160pk dan ben je met de 140pk machine sneller van zijn plek.
de topsnelheid zal wel hoger zijn van de 160PK machine, maar je mag hier toch niet harder dan 130 rijden.
Cijfertjes kun je nu eenmaal niet zo snel met elkaar vergelijken.
Mark
http://www.astratuningclub.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Nee hoor de XER is vele Male sneller dan ene XEV en het aantal maximum nm van een XER komt pas later als die van een XEV, Maar door zon 30 pk meer klimt deze motor veeeeel sneller in toeren dan zijn broertje en zal die ook sneller zijn.
ik bezit een x20xev in mijn astra g
uitlaat aangepast spruitstuk voor daarna 200cell cat van rvs middendemper van simons rvs einddemper ook van simons rvs
alles op maat gemaakt diamter is grote dan daarvoor ( heb ik zelf voor gekozen )
verschil ?? zeker weten je voelt gelijk het verschil
bij deze aanpassing durf ik zeker naast een xer te gaan staan die verder geen behandelingen heeft gehad
want ben van overtuigd dat ik voor zou blijven dan een opel astra g met een xer blok erin
deze 2 blokken verschillen erg weinig van elkaar
Hier gaat het mis
Denk niet dat je het gaat redden als er een naast je staat met de zelfde mod's