Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Jep , moet ergens beginnen , maar hij wil er iets van 275 euro voor hebben !! Dus............................ het begin is er !
Dat is op zich niet idioot veel.. als je weet wat zoiets elders kost king: Ff voor geinterreseerde ,mistlampjes kosten al 80 per stuk, lip volgens mij ong.38,gaas ook zoiets en dan mis je ook nog koplampsproeiers of je moet die weg laten werken ,tis maar dat je het weet
Jep , moet ergens beginnen , maar hij wil er iets van 275 euro voor hebben !! Dus............................ het begin is er !
Dat is op zich niet idioot veel.. als je weet wat zoiets elders kost king: Ff voor geinterreseerde ,mistlampjes kosten al 80 per stuk, lip volgens mij ong.38,gaas ook zoiets en dan mis je ook nog koplampsproeiers of je moet die weg laten werken ,tis maar dat je het weet
Jep....... ik heb de mijne ( precies de zelfde in de primer , met 2 scheuren er in ) verkocht aan Marco ( die had meer tijd !! ) en heeft hem weer gefixed ! Nieuw besteld bij de VOD kostte deze bumper ruim 700 euroootjes !!
Ja heen en terug met de auto kost je wel even lekker 430 gbp.
Ben aan het wachten op een bieding die afloopt op de hoogte van london, Wil ik misschien dit weekend naar toe rijden. Heeft er iemand in de buurt van ehv een combo te leen ?of ander courier ding ? :angel
Precies, Je kon de stoelen uit elkaar slopen toch? Dan neem ik meteen kistje mee, kan ik het er daar al meteen inzetten
Maar dacht, als ik keer of 2 tanken kan besparen, maakt het setje wel goedkoper natuurlijk. Denk dat ik ( met eten, trein, ect ) in totaal 400 euro kwijt ben. Is 100 euro goedkoper dan in duitsland, en dan heb ik het al thuis.
Edit : Het weekend waarop ik naar England rijd zal zijn 7-8 maart. Als er nog iemand een interieur wil, Nu is dus de tijd om te kopen, misschien kunnen we iets combineren! Ik moet zijn ter hoogte van London!
Op zoek naar een schadeauto, sloopauto of gebruikte auto onderdelen van alle merken? Schadeautos.nl biedt een ruim aanbod schadevoertuigen en onderdelen.