Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is niet zo dat de pennen echt op en neer gaan.Maar je hoort hem duidelijk.Heb hem nu es 10 minuten aan de prik gelaten en hij blijft doorgaan.Zal die contacten es even schoonmaken.Vreemde is dat ie het alleen op de rechterzijde doet.
nee,meer naar de scharnierkant toe,als je de deurkaart eraf hebt dan is het duidelijk,zit zo in het zicht. Het is een soort gever,in die deur zit namelijk geen motor.
@wim-v6 wrote:Ik weet niet of er werkelijk een Stuurkastje voor de CV in deze Ascona zit, daar het Enkel op slot en Open is, en niet met Safelock etc..
Ook kan je alleen maar links alles openen of sluiten, rechts gaat alleen de rechter deur..
Best kans dat alles gestuurdword vanaf het linker slot (deze is dan de schakelaar voor de rest..)
Willem
Heb even een foto van internet gepakt,maar dit is hem.Steuergerät ZV van Hella.
Ik heb bij mij ook een origineel Centrale vergrendelingsetje van een Ascona-C in m'n auto...
De aanstuur-unit was van mij ook kapot, als je beetje handig bent kan je de kiekert van een Astra-F monteren i.p.v. de oude van de Ascona.
Werkt bij mij inmiddels al een jaar ofzo zonder problemen Heb alleen een extra massa draad bij de schakelaar gelegd in de deur, want hij flipte af en toe m.b.t. de deurdichtdoen, de originele schakelkast heeft die massa aansturing niet nodig.
Het is in elk geval te doen met een standaard kiekert van een astra-f