Blauwe dopjes zeggen juist dat er aan gesteld is, witte dopjes zeggen dat er niks mee is gedaan (mijn bijde pierburg 2e3's hebben witte dopjes).
Ook verbaas ik me over die koelwaterpijpjes, dat die zo door geoxideert zijn.
ik neem aan dat mijn bijde carbs ook 26jaar oud zijn, en deze zien er een knap stuk beter uit..
Heb trouwens eens die andere op mijn autio gezet, maar die doet het al een stuk beter al de originele die het al helemaal niet slecht doet, motor loopt nu netjes 800 toeren zonder ploffen bij stationair, ipv 700 a 750 met lichte plofjes af en toe, en met accelereren loop ik nu weg bij de 16SH, ik bleef er altijd naast hangen..
Ik hoop dat de jouwe weer snel draait.
Willem