@opelremco wrote:Gister heb ik 2 van die ascona "kiekert" bakjes van de sloop gehaald.
En vanmiddag 1 omgewisseld voor de defecte,en hij doet het!!
Happiness in a nuttshell!!!!!!
Ook nog een ruitenwisserschakelaar kunnen vinden die geschikt is voor de achterwisser.
Kijk, das heel mooi :thumb
Rik
Ik heb mn midden gordel vervangen die ik gisteren meegenomen heb. mooi hangen de gordelspanners weer aan die nokjes op de rugleuning.
Dinsdagavond bij mn ouders in de garage de "paddestoel" boven het gasklephuis vervangen en het paneeltje onder het dashbord vervangen.
Misschien ook de injector maar dat moet ik even zien.
Dit even -offtopic medeforummers maar het was zooooon leuke dag gisteren
later van de week het onderstel van de linkerstoel van mn E verwisselen voor 1 die in hoogte verstelbaar is !
Enb deze komt uit een Ascona C en dat heeft Remco weer ontdekt :thumb :thumb
Rik 2
