[quote quote=18371508]wat ik ook probeer: geen activatie mogelijk. Alles staat aan voor zover ik kan zien: bluetooth, tethering op iPhone, vinkje bij gegevens mobiel internet blijft aan staan. Als ik op het wereldbolletje klik dan gaat ie wel proberen te activeren maar de lijst blijft leeg. Status op website is “wachten op identificatie”. Iemand nog suggestie?[/quote]
Ik loop hier tegen hetzelfde aan. Grandland X van januari 2019, dus net na de Onstar varianten. Heb zojuist firmware geupdate, bluetooth hot spot aan op telefoon. Ik zie ook bovenin dat de hotspot blauw wordt, dus de auto probeert verbinding te maken. Als ik op het wereldbolletje druk: Verificatie bezig en dan knalt hij een venster terug.
In de myopel app staat onder connected services ook nog geen startdatum contract. Misschien moet eerst dat geactiveerd worden voordat de verificatie werkt? Heb het abonnement vannacht pas gestart, dus wacht deze week nog even af. In de bevestigingsmail staat ook: Uw abonnement zal binnen 9 dagen actief zijn. Bij frequent gebruik van uw voertuig, binnen een gebied dat gedekt wordt door mobiele telefonie providers, kan de activatie mogelijk eerder tot stand komen.