Its alive en ik heb de eerste streep al getrokken...
Ik heb vanmiddag het motor controle lampje aangesloten en verder het toerenteller ding om het signaal om te vormen aangesloten,en de kilometer teller kabel gelegt.
Alles weer dicht gebouwd kwa meters (ik had de + die nodig heb afgetakt van de contactslot gestuurde plus die op het achter op het instumenten panneel komt)
Toen de auto gestart en ik zag gelijk dat ik geen werkend oliedruk lampje ???? had en een vreemd lampje dat volgens weer moet geven dat de remblokken haast op zijn brand bij sleutel op contact,toen de auto gestart en dat onbekende lampje ging uit en de oliedruk meter werkte ook dus niks aan de hand plus als ik geen oliedruk heb doet de brandstofpomp niks dit is een beveiliging uit australie om motorschade te voorkomen.
De motor liep gelijk enkel zat der maar 1,5L automaat bak olie in en toen weer 1 liter erbij gekiept en toen begon ie opeens onder te lekken bij de radiateur bij de onderste banjo aansluiting van de automaat koeler,had ik die banjo koppeling niet goed aangedraaid.
Toen warm laten draaien en vervolgen begon de motor kut te lopen,trillen overslaan en op eens stopte de motor,ik snapte der niks van want der was geen foutcode.............Toen laten afkoelen en toen begon dat gezeik weer maar toen zag ik wat euvel was,nl de kabel van de bobine vonkte over naar de + kabel die op de bobine komt dus deze fatsoenlijk vast gezet en toen bleef ie mooi lopen,het werd wat donker en ik reed hier een klein rondje achteraf en ik zet het licht aan en ik had geen verlichting op mijn meters????En na 100 200 meter begon het te stinken en na 300/400 begon het te roken uit de lichtschakelaar?????????
Ik ben hier tijdens de ombouw niet aan geweest en ik heb niks met de bedrading liggen te kloten dus ik zal morgen als ik tijd heb de meters eens deruit halen en kijken wat de ellende is....
Maak morgen wel een fimpje van het schip,maar wat een power vs een 30E heerlijk..