Vanmiddag de v8 derin gehangen wat niet zo heel goed wou,op een gegeven moment maar de rembekrachtiger weg gehaalt toen ging het al een stuk verder naar de plaats van bestemming en vervolgens de dynamo ook maar ff gedemonteerd en toen schoot ie naar waar ie hoorde te zitten maar ik heb 3 grote dingen die ik niet had zien aankomen maar wel vermoede.....
Onderkant is de aandrijfas te kort ik moet een langere as hebben,maar ik heb der 1 van een 3 gang automaat liggen van mijn A1 die ik jaren terug plat heb gereden die ligt altijd op de oudijzer hoop,gelukkig maar dat die der nog is.
Verder zoals de mensen in australie zeggen,kom ik de chassie rails onder de auto iets aan het inslijpen en dicht kloppen en dicht aan het lassen want de bak is aan 1 kant net iets te breed dit is maar een cm of 7 wat je moet inslijpen en dicht kloppen en dichtlassen het stelt niet veel voor,en ik moet zelf een baksteun maken en de schakelstang best veel verlengen,dit alles had ik aan de onderkant niet verwacht ik dacht het word 1 op 1 aanschroeven....
Bovenkant heb ik het probleem dat de klepdeksel net net net net te hoog is,dus mijn rembekrachtiger past niet maar ik kan der een hoek uitslijpen en dan weer dicht laten lassen en dan past de rembekrachtiger.(andere kant is dit standaard zo gevormd door Holden dit moet ik ff copieeren)
Verder moet de accu naar de andere kant,de dynamo komt tegen de accubak aan,maar waar krijg ik een andere accubak,of hoe krijg ik mijn eigen los?
Verder maak ik de stuurbekrachtigings slangen opnieuw ik wilde ze over de vooras onder het carter laten lopen en dan zo naar de stuurpomp maar der zit nu te weinig ruimte nu de motor gemonteerd zit,dus ik leid ze maar om zoals ze origineel lopen,min of meer,maar dat stelt niks voor.
En nog ff een indicatie van de speling van de uitlaten:
Ik krijg dat asje der niet tussen door tussen spruitstuk en chassie balk (dit moet ik ff loshalen en van boven derin laten zakken dan gaat het wel),en als ik het oude stuursysteem had gehouden was het stuurhuis tegen de kop aangekomen zonder dat der een buis tussen zou zitten,daarom wil ik graag weten hoe die beste man dat klaar heeft gekregen..