C chriske Komt hier geregeld 26 jul 2011 #81 voorbumper ook gepoten en zaterdag deuren en motorkap zandstralen en terug strak zetten grtz
G GTS2.2DTI Komt hier geregeld 26 jul 2011 #82 Zjooo, foto's uit de toekomst. Heb je de teletijdmachine van Prof. Barabas in de schuur staan Chris? :jerry :jerry Geintjeeee, ziet er alweer goed uit....
Zjooo, foto's uit de toekomst. Heb je de teletijdmachine van Prof. Barabas in de schuur staan Chris? :jerry :jerry Geintjeeee, ziet er alweer goed uit....
C chriske Komt hier geregeld 30 jul 2011 #83 vandaag deuren van de monza gestraald voor na ging redelijk vlot, andere deur ook bijna klaar en motorkap langs binnen klaar na 7u stralen geen zin meer volgende week verder grtz
vandaag deuren van de monza gestraald voor na ging redelijk vlot, andere deur ook bijna klaar en motorkap langs binnen klaar na 7u stralen geen zin meer volgende week verder grtz
C chriske Komt hier geregeld 31 jul 2011 #84 neus van de monza gemonteerd , moet sommige dingen nog eens controleren van speling enz... grtz
C chriske Komt hier geregeld 18 sep 2011 #85 na wat tijd toch ene update deurdrempels eindelijk in kleur gezet grtz
C chriske Komt hier geregeld 2 okt 2011 #87 deur had ik deze week al in primer gespoten dus vandaag gemonteerd nu alles terug monteren die geeft hinder geeft voor het lakken van de buitenkant grtz
deur had ik deze week al in primer gespoten dus vandaag gemonteerd nu alles terug monteren die geeft hinder geeft voor het lakken van de buitenkant grtz
C chriske Komt hier geregeld 18 okt 2011 #88 roestduivel terug gevonden tank maar eronder uit gehaald , voor zekerheid om te plaatje te lassen plaatje klaar juist nog lassen en poliermachine is ook klaar + velg gepolierd voor nadien nog 3 te schuren en polieren grtz
roestduivel terug gevonden tank maar eronder uit gehaald , voor zekerheid om te plaatje te lassen plaatje klaar juist nog lassen en poliermachine is ook klaar + velg gepolierd voor nadien nog 3 te schuren en polieren grtz
C chriske Komt hier geregeld 30 okt 2011 #89 nog een velg klaar en deze week ook verlagingsveren toegekomen voor de monza links de achterste ( origineel en verlaagde zo n 35mm verschil ) rechts de voorste ( veerspanners zijn besteld ) grtz
nog een velg klaar en deze week ook verlagingsveren toegekomen voor de monza links de achterste ( origineel en verlaagde zo n 35mm verschil ) rechts de voorste ( veerspanners zijn besteld ) grtz
C chriske Komt hier geregeld 30 dec 2011 #92 vandaag de motorkap verder gestraald binnenkant heb ik juist mat gezet en ben ook begonnen aan de motroruimte van de rekord te stralen volgende week verder doen grtz
vandaag de motorkap verder gestraald binnenkant heb ik juist mat gezet en ben ook begonnen aan de motroruimte van de rekord te stralen volgende week verder doen grtz
C chriske Komt hier geregeld 4 mrt 2012 #93 gaat redelijk vlot kan niet klagen en foto van de monza met de velgen eronder , moet wel nog zakken grtz
gaat redelijk vlot kan niet klagen en foto van de monza met de velgen eronder , moet wel nog zakken grtz
G GSE Hoort bij de inboedel 18 mrt 2012 #94 Niet om het 1 of ander maar ik denk je problemen krijgt met aanlopen als je die velgen houd... Je moet een ET waarde hebben van rond de 35-40 lager als 30 moet je niet gaan als je brede banden wilt hebben...
Niet om het 1 of ander maar ik denk je problemen krijgt met aanlopen als je die velgen houd... Je moet een ET waarde hebben van rond de 35-40 lager als 30 moet je niet gaan als je brede banden wilt hebben...
J Jo1 Post best veel 18 mrt 2012 #95 @GSE wrote:Niet om het 1 of ander maar ik denk je problemen krijgt met aanlopen als je die velgen houd... Maakt niet uit, als het maar vet uit ziet!
@GSE wrote:Niet om het 1 of ander maar ik denk je problemen krijgt met aanlopen als je die velgen houd... Maakt niet uit, als het maar vet uit ziet!
C chriske Komt hier geregeld 27 mrt 2012 #96 zal wel zien of ze aanlopen kan altijd nog een smallere band nemen he velgen blijven of ik zou redelijk wa problemen moet krijgen met aanlopen grtz
zal wel zien of ze aanlopen kan altijd nog een smallere band nemen he velgen blijven of ik zou redelijk wa problemen moet krijgen met aanlopen grtz
C chriske Komt hier geregeld 9 apr 2012 #97 monza bijna spuit klaar nog een paar delen in primer schuren en dan laten lakken en dan terug opbouwen grtz
monza bijna spuit klaar nog een paar delen in primer schuren en dan laten lakken en dan terug opbouwen grtz
C chriske Komt hier geregeld 17 apr 2012 #98 daar gaat hij dan begin volgende week terug in zijn nieuwe laklaag
O Opel_Bjorn Loopt hier de deur plat 26 apr 2012 #100 heerlijk :wors weer eentje die de baan op komt!