C chriske Komt hier geregeld 12 jan 2013 #121 @DevilraY wrote:Zat er een elektrische schakeling bij? (kabelboompje met schakelrelais) Aisin Warner 03/71L zou d'r op kunnen staan. Ik zoek nog een kabelboom namelijk. bak zelf heb ik al devilray ga morgen eens kijen voor die nr op die bak grtz
@DevilraY wrote:Zat er een elektrische schakeling bij? (kabelboompje met schakelrelais) Aisin Warner 03/71L zou d'r op kunnen staan. Ik zoek nog een kabelboom namelijk. bak zelf heb ik al devilray ga morgen eens kijen voor die nr op die bak grtz
C chriske Komt hier geregeld 13 jan 2013 #122 nr op die bak is A59 2953281 k weet niet of je daar iets mee bent grtz
D DevilraY Post best veel 14 jan 2013 #123 Nummer zegt me zo niet veel. Ik zal eens bij die van mij kijken. Zat er een schakelaar naast de automaatpook/selector op de middenconsole? Zat de olievulpijp/peilstok van de bak links of rechts naast het blok?
Nummer zegt me zo niet veel. Ik zal eens bij die van mij kijken. Zat er een schakelaar naast de automaatpook/selector op de middenconsole? Zat de olievulpijp/peilstok van de bak links of rechts naast het blok?
C chriske Komt hier geregeld 14 jan 2013 #124 @DevilraY wrote:Nummer zegt me zo niet veel. Ik zal eens bij die van mij kijken. Zat er een schakelaar naast de automaatpook/selector op de middenconsole? Zat de olievulpijp/peilstok van de bak links of rechts naast het blok? de olie vul stock zat links kant van de pssagier grtz
@DevilraY wrote:Nummer zegt me zo niet veel. Ik zal eens bij die van mij kijken. Zat er een schakelaar naast de automaatpook/selector op de middenconsole? Zat de olievulpijp/peilstok van de bak links of rechts naast het blok? de olie vul stock zat links kant van de pssagier grtz
D DevilraY Post best veel 15 jan 2013 #125 Dan is het een 3 traps. Kan ik niks mee, wel bedankt voor het kijken!
C chriske Komt hier geregeld 23 feb 2013 #126 ondertussen de vooras al gestraald en in primer en kleur gespoten als ook de voorpoten de bok ziet er ondertussen zo uit
ondertussen de vooras al gestraald en in primer en kleur gespoten als ook de voorpoten de bok ziet er ondertussen zo uit
C chriske Komt hier geregeld 10 mrt 2013 #127 vooras al een beetje tesamen en 1 verbreed stalen velg zit ook al in spuitplamuur
C chriske Komt hier geregeld 23 jul 2013 #131 Monza staat er ondertussen zo bij ook al op de baan nu nog juist die bbs verder afwerken en eronder steken nog een laagje of 2 goud kleur dan blanke vernis en alles terug monteren ( zijn 2 delige ) grtz
Monza staat er ondertussen zo bij ook al op de baan nu nog juist die bbs verder afwerken en eronder steken nog een laagje of 2 goud kleur dan blanke vernis en alles terug monteren ( zijn 2 delige ) grtz
C chriske Komt hier geregeld 2 sep 2013 #132 bbs'en deze week banden erop en dan monteren bij aankoop na bewerken ( heeft lang geduurd ) zijn niet helemaal perfect maar toch beter dan bij aankoop grtz
bbs'en deze week banden erop en dan monteren bij aankoop na bewerken ( heeft lang geduurd ) zijn niet helemaal perfect maar toch beter dan bij aankoop grtz
C Corsaliefhebber Komt hier geregeld 5 sep 2013 #134 :thumb :thumb Schitterende Monza :thumb :thumb :thumb grts corsaliefhebber king:
C chriske Komt hier geregeld 24 nov 2014 #135 er komt een ander blok in mijn Monza een c30ne bij aankoop na het ontvetten en van kleur voorzien binnenkort inbouwen en motorruimte ook voorzien van nieuw laag grtz
er komt een ander blok in mijn Monza een c30ne bij aankoop na het ontvetten en van kleur voorzien binnenkort inbouwen en motorruimte ook voorzien van nieuw laag grtz