C chriske Komt hier geregeld 10 jan 2011 #62 vandaag ook om de radiator geweest , is voorzien van nieuw koelrooster zou beter moeten koelen dan origineel zitten meer roosters is grtz chriske
vandaag ook om de radiator geweest , is voorzien van nieuw koelrooster zou beter moeten koelen dan origineel zitten meer roosters is grtz chriske
C chriske Komt hier geregeld 23 jan 2011 #63 voorscherm staat in spuitplamuur andere aant plamuren iemand goed tips voor zelf overtrekken van dashbord van de monza ???? grtz
voorscherm staat in spuitplamuur andere aant plamuren iemand goed tips voor zelf overtrekken van dashbord van de monza ???? grtz
J jens276 Komt weleens kijken 23 jan 2011 #64 kan je hem niet laten flocken?? er zijn d'r geloof ik een paar op het forum die dat doen.... ziet er uit als een leuk project!! grtz jens [rquote=1849792&tid=126571&author=chriske]voorscherm staat in spuitplamuur andere aant plamuren iemand goed tips voor zelf overtrekken van dashbord van de monza ???? grtz[/rquote]
kan je hem niet laten flocken?? er zijn d'r geloof ik een paar op het forum die dat doen.... ziet er uit als een leuk project!! grtz jens [rquote=1849792&tid=126571&author=chriske]voorscherm staat in spuitplamuur andere aant plamuren iemand goed tips voor zelf overtrekken van dashbord van de monza ???? grtz[/rquote]
C chriske Komt hier geregeld 30 jan 2011 #65 foto van werk verleden week voorscherm in spuitplamuur ander voorscherm ook uitgedeukt en gemonteerd motorkap ook gemonteerd ( voor controle speling ) en sluitbaarheid en doordat de vorige eigenaar het nodig vond om met een koevoet ( breekijzer ) de lmotorkap te openen , omdat de motorkap kabel gebroken was heb ik het gedeelte waar de motorkap vastklikt in de carrosserie uitgedeukt ( niet erg gemakkelijk ) en wat metaal plamuur geplaatst tot zover grtz chriske
foto van werk verleden week voorscherm in spuitplamuur ander voorscherm ook uitgedeukt en gemonteerd motorkap ook gemonteerd ( voor controle speling ) en sluitbaarheid en doordat de vorige eigenaar het nodig vond om met een koevoet ( breekijzer ) de lmotorkap te openen , omdat de motorkap kabel gebroken was heb ik het gedeelte waar de motorkap vastklikt in de carrosserie uitgedeukt ( niet erg gemakkelijk ) en wat metaal plamuur geplaatst tot zover grtz chriske
C chriske Komt hier geregeld 6 feb 2011 #66 spatbord bijgewerkt en in spuitplamuur gezet + spoiler verwijdert en eronder schoongemaakt komt er wel terug op grtz
spatbord bijgewerkt en in spuitplamuur gezet + spoiler verwijdert en eronder schoongemaakt komt er wel terug op grtz
C chriske Komt hier geregeld 7 feb 2011 #67 het gewone wit dat de monza nu heeft ga een onderdeel meenemen en de carrosier het kleur laten maken zodat ik het eventueel zelf kan spuiten grtz
het gewone wit dat de monza nu heeft ga een onderdeel meenemen en de carrosier het kleur laten maken zodat ik het eventueel zelf kan spuiten grtz
C chriske Komt hier geregeld 7 feb 2011 #68 da s heel vriendelijk dat ge wilt helpen maar inderdaad ver is het wel he zal een goede test zijn voor de monza eens een meeting in nederland doen mijne coupe 1.2 heeft sevenum 2x gezien maar da ga niet voorruit he grtz
da s heel vriendelijk dat ge wilt helpen maar inderdaad ver is het wel he zal een goede test zijn voor de monza eens een meeting in nederland doen mijne coupe 1.2 heeft sevenum 2x gezien maar da ga niet voorruit he grtz
C chriske Komt hier geregeld 8 feb 2011 #69 da wist ik zelf niet dat ge daar niet alles opziet doe verder de zondag , maar begin maart word ik terug papa en dan kan het mss wel eventjes stilvallen maar mss ook niet hopelijk heb ik de velgen nog deze week wil ze passen zondag zijn 8x16" en komen van onder een bmw 635 ( stonden op marktplaats ) grtz
da wist ik zelf niet dat ge daar niet alles opziet doe verder de zondag , maar begin maart word ik terug papa en dan kan het mss wel eventjes stilvallen maar mss ook niet hopelijk heb ik de velgen nog deze week wil ze passen zondag zijn 8x16" en komen van onder een bmw 635 ( stonden op marktplaats ) grtz
C chriske Komt hier geregeld 12 feb 2011 #70 de velgen gepast et-waarde is et11 denk ik was niet de bedoeling dat de velgen buiten de kas gingen komen maar zal wel schoon zijn zal wel zien of ze slepen kan dan de boord nog omplooien ook grtz chriske
de velgen gepast et-waarde is et11 denk ik was niet de bedoeling dat de velgen buiten de kas gingen komen maar zal wel schoon zijn zal wel zien of ze slepen kan dan de boord nog omplooien ook grtz chriske
W wingersv Post best veel 13 feb 2011 #71 ziet er goed uit man :thumbup hoe staat het met de rekord? daar ook nog iets aan gedaan? greetss
C chriske Komt hier geregeld 13 feb 2011 #72 [rquote=1867334&tid=126571&author=wingersv]ziet er goed uit man :thumbup hoe staat het met de rekord? daar ook nog iets aan gedaan? greetss[/rquote] aan de rekord niet eerst de monza op de baan krijgen dan aan de rekord verder werken wilde met een een zwaardere motor ( dan een 1.2 ) meetings doen en aan de rekord is er veel werk daarmee dat de monza een tussendoortje is grtz chriske
[rquote=1867334&tid=126571&author=wingersv]ziet er goed uit man :thumbup hoe staat het met de rekord? daar ook nog iets aan gedaan? greetss[/rquote] aan de rekord niet eerst de monza op de baan krijgen dan aan de rekord verder werken wilde met een een zwaardere motor ( dan een 1.2 ) meetings doen en aan de rekord is er veel werk daarmee dat de monza een tussendoortje is grtz chriske
C chriske Komt hier geregeld 1 mei 2011 #73 toch nog een beetje voortgedaan aan de monza , weinig tijd met geboorte van 2 dochter caroserie achterklep , ruiten wisser gaatje toegelast en beetje gecleand voorbumper geschuurd en in primer gezet deurdrempels proper gezet en komen gewoon in caroserie kleur GSE drempels komen er niet meer op grtz chriske
toch nog een beetje voortgedaan aan de monza , weinig tijd met geboorte van 2 dochter caroserie achterklep , ruiten wisser gaatje toegelast en beetje gecleand voorbumper geschuurd en in primer gezet deurdrempels proper gezet en komen gewoon in caroserie kleur GSE drempels komen er niet meer op grtz chriske
C chriske Komt hier geregeld 8 mei 2011 #75 terug een update je had de neus verleden week nog mat gezet en vrijdag avond in grondverf gespoten en vandaag dan terug geschuurd en in lak gespoten ben ook nog bezig aan setje verbreed staal voor onder mijne kadett c coupe in lak antraciet kleur tot zover
terug een update je had de neus verleden week nog mat gezet en vrijdag avond in grondverf gespoten en vandaag dan terug geschuurd en in lak gespoten ben ook nog bezig aan setje verbreed staal voor onder mijne kadett c coupe in lak antraciet kleur tot zover
C chriske Komt hier geregeld 28 okt 2012 #76 na een beetje zoeken toch een setje bbs velgen gevonden 8x17 et40 moeten juist nog een goeie polierbeurt krijgen nog juist een nieuwe dichting tussen injectie en uitlaat aan de blok en zou kunnen gekeurd worden grtz
na een beetje zoeken toch een setje bbs velgen gevonden 8x17 et40 moeten juist nog een goeie polierbeurt krijgen nog juist een nieuwe dichting tussen injectie en uitlaat aan de blok en zou kunnen gekeurd worden grtz
C chriske Komt hier geregeld 16 jul 2011 #77 ben ondertussen bezig aan de grill van de monza ook , die was beschadigd en ging ik toch moeten herspuiten en na veranderen en verstevigen komt in carroserie kleur met zwart roostertje erachter opel logo ben ik nog niet zeker van grtz
ben ondertussen bezig aan de grill van de monza ook , die was beschadigd en ging ik toch moeten herspuiten en na veranderen en verstevigen komt in carroserie kleur met zwart roostertje erachter opel logo ben ik nog niet zeker van grtz
P Peer010 Komt hier geregeld 22 jul 2011 #79 Chriske chriske ik zou je handen goed laten verzekeren.......deze zijn onbetaalbaar respect wat jij doet man ziet er echt goed uit :wors :wors :wors ga je in de gaten houden hahaa Gr.Peer
Chriske chriske ik zou je handen goed laten verzekeren.......deze zijn onbetaalbaar respect wat jij doet man ziet er echt goed uit :wors :wors :wors ga je in de gaten houden hahaa Gr.Peer
C chriske Komt hier geregeld 22 jul 2011 #80 @Peer010 wrote:Chriske chriske ik zou je handen goed laten verzekeren.......deze zijn onbetaalbaar respect wat jij doet man ziet er echt goed uit :wors :wors :wors ga je in de gaten houden hahaa Gr.Peer die handen hebben al een verleden achter zich in 2006 topvan wijsvinger afgefreesd en verleden jaar nog top van mijn duim gezaagd maar zijn allebei terug bruikbaar bedankt voor leuke reactie grtz
@Peer010 wrote:Chriske chriske ik zou je handen goed laten verzekeren.......deze zijn onbetaalbaar respect wat jij doet man ziet er echt goed uit :wors :wors :wors ga je in de gaten houden hahaa Gr.Peer die handen hebben al een verleden achter zich in 2006 topvan wijsvinger afgefreesd en verleden jaar nog top van mijn duim gezaagd maar zijn allebei terug bruikbaar bedankt voor leuke reactie grtz