Hmm, 750 pk heeft die Alfa niet, ik weet niet hoe je dat dan net berekent hebt? Maar ik denk wel ruim 500 pk, het is echt een bloedsnel ding. Ben eens meegereden en het ging echt veel sneller dan een BMW E92 M3 waar ik eens in mee mocht rijden. En ik kan m'n eigen ogen toch wel geloven, mag ik hopen.
En 8 bar, dat komt natuurlijk niet op een 2-liter, ik had het over tractorpulling. En reken maar dat dingen ruim 3500 pk of meer hebben. Ik denk dat je me daar niet helemaal begrepen hebt. Een maat van me rijdt daarin mee, met z'n pa als geldschieter. Hij rijdt met ongeveer 8 bar. Hij schroeft 'm wel eens wat terug afhankelijk van de ondergrond van de baan, geloof ik.
Waar ik trouwens ook wel benieuwd naar ben, die foto in je avatar, is dat van jouw Skyline? Ziet er wel heel netjes uit!
Edit: nu ik toch in discussie zit met een stel turbo-kenners, wat zouden jullie aanraden op een x25xe of x30xe die in mijn Astra Coupé circuitwagen zou komen? Ik wil uitkomen op minimaal 300 pk, kunnen jullie me uitleggen hoe je dat berekent? Of is het gewoon simpel, druk x oppervlakte = kracht (zoals in de werktuigbouw?)
Ben wel benieuwd of jullie me verder kunnen helpen