Bedankt!
Nou beste mensen;
Gisteravond ben ik dapper begonnen met het borsteltje op de boormachine, met de bedoeling de hele as zo kaal te gaan maken, maar dat duurde geen 15 minuten, of ik was dusdanig gedemotiveerd van mijn voortgang dat ik besloten heb om de as toch maar te laten stralen :hmmz
Ik had het idee dat ik met een tandenborstel eerder mijn stoep geveegd zou kunnen hebben dan dat ik op deze manier de as schoon krijg :swear
Nu heb ik alle remdelen van de as verwijderd, inclusief de leidingen en verdeler. Ook het tuutje van de ontluchting is eraf en gestopt. Reactiestangen zijn eraf, evenals de stabi-stang+rubbers etc.
Het enige dat er nu nog op zit zijn die grote bouten in de ankerplaat waarmee je de remschoenen afstelt, en die kunnen denk ik wel blijven zitten.
Aan de voorzijde van de trompet zit nog steeds de dwarsbalk gemonteerd met het Y vormige rubber. Moet dit er ook af voor het stralen? Of kan dat gewoon blijven zitten? Moet ik verder nog iets aftapen om het zand buiten te houden? Ik wilde ook de steekassen laten zitten, kan dat?
En hoe zit het nou met die pek die er nog op de as zit? Wordt dat er gewoon afgestraald? Ik heb helaas geen stromend water bij de Ascona, dus kan hem niet 1 2 3 afspuiten met de karcher. Als het moet, dan kan ik hem wel verslepen, maar ben gisteren al door mijn rug gegaan van het kromzitten. :swear
Alvast weer hartelijk dank voor jullie tips! :thumbup:thumbup