Ondertussen verder met het schoonmaken van de as. Dit blijkt toch een stuk laster en meer tijd te kosten dan ik van te voren had gedacht. Vooral de binnenkant van de veerschotels blijkt lastig te bereiken.
Ben nu met de 3e borstel op de flex bezig (a 20 euro /pstuk). Dat is een dure business zeg! de eerste 2 bij de gamma gehaald, en die zijn echt met een uurtje of 3 weg bij me. Nu eentje bij de ijzerwaren handel gehaald. kijken of die lager mee gaat.
Ook de traverse is moeilijk bereikbaar. Ik heb geen zin/gereedschap om hem van het staartstuk af te halen helaas.
Op 1 heel klein plekje is 1 schotel aardig dun, dit wil ik iets oplassen, dan is het weer goed.
Ondertussen is mijn 3 weken oude Skil flex overleden, en heb ik die ingeruild voor een Bosch. Ook mijn boormachine is doorgebrand..

Zit ff niet mee
Al wel binnen: nieuwe remkabel en nieuwe handrem (9.95 EURO! :thumbup ).
Heb een setje nieuwe lagers besteld, en ook een pakking voor de klok staat in bestelling.
Verder op ebay.de een setje gele koni's voor de achterkant besteld, dus als alles binnen is, kan ik beginnen met opbouwen!
Ik moet daarna alleen nog de remleidingen opnieuw leggen, en de goeie olie zien te vinden hier in de buurt...
Rubbers waren allemaal nog goed; sommige zien er nog als nieuw uit!
Op 1 rubber ben ik uitgeschoten met de flex, en hier is een hapje uit. Hopelijk is dit geen probleem voor de APK, daar de werking verder nog goed is.
ook bij de ijzerwaren handel wezen vragen of ze die 10.9 bouten van de ophanging kunnen leveren, en dat konden ze pas vanaf 50 stuks :thumbdown
Dus als iemand nog een adresje weet voor dat spul rondom Ermelo... Dan houd ik me aanbevolen! :wub
Zo, dat was het weer!