Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Fout geïnformeerd, ik heb ze ook in de GT/E gehad en passen perfect en de tussen plaat past ook gewoon. Dus of ik heb spul van een coupe op de cc zitten of het is gewoon allemaal hetzelfde.
haha ik heb het nog niet geprobeerd, en zal ook nog wel even duren voordat het zover is. Momenteel nog steeds niks gedaan. Heb het nu even druk met tentamens, werk en beunerij tussendoor. Inmiddels hebben we wel de deur zelf gemaakt voor het straalhok, maar deze moet er nog wel ingehangen worden. Ook heb ik waarschijnlijk een grote varkensstalventilator weten te regelen voor de afzuiging van het hok
zodra er updates zijn post ik die uiteraard zsm hierking:
nou, geen update aan de auto, maar wel een kleine vooruitgang.
De deur van het hok hangt er inmiddels in, moet alleen nog een slot/klink in.
Ik heb 4 grote tl lampen liggen voor de belichting tijdens het stralen, en een afzuigventilator. Moet het spul wel allemaal nog erin gaan maken. En daarnaa alle rotzooi over verhuizen en de carroserie erin rijden
Helaas werkte de camera vandaag niet mee dus heb geen foto's van het spul kunnen maken helaas. Zodra ik foto's heb komen ze natuurlijk meteen hier te staan.
zou iemand mij de afmetingen en sterkte van de bouten kunnen geven die de 3hoekspunten van de vooras aan de chassisbalken vastzetten?
dan heb ik nog een vraagje, die stukken overzetbalk die je bijv. bij artaparts en m&m dronten kunt kopen, zijn dat de buitenbalk stukken, met die gaten waar de 3hoekspunten van de vooras aan komen?