D DVO Komt hier geregeld 5 mei 2010 #1 ja sorry,maar ik weet niet me kleurcode te vinden(schaam me dood) zou iemand 'm aan kunnen wijzen
wim-v6 Forumbewoner 5 mei 2010 #2 rechter voordeur openen.. daar staat op het type plaatje Color met een code erachter.. Willem
wim-v6 Forumbewoner 5 mei 2010 #4 Z 157 is hier het Kleurnummer bij de oudere Vectra's B staat dit op de slotplaat (bij mij dus Z146) Willem
Z 157 is hier het Kleurnummer bij de oudere Vectra's B staat dit op de slotplaat (bij mij dus Z146) Willem
D DVO Komt hier geregeld 5 mei 2010 #6 kheb net me deur open gedaan,maar daar staat niks. bij mij zit dat chrome plaatje niet op de slotplaat,dat is wat je bedoelde toch Willem
kheb net me deur open gedaan,maar daar staat niks. bij mij zit dat chrome plaatje niet op de slotplaat,dat is wat je bedoelde toch Willem
A arjontje Forumbewoner 5 mei 2010 #7 origineel gepost door DVO kheb net me deur open gedaan,maar daar staat niks. bij mij zit dat chrome plaatje niet op de slotplaat,dat is wat je bedoelde toch Willem Ook niet op de B stijl??
origineel gepost door DVO kheb net me deur open gedaan,maar daar staat niks. bij mij zit dat chrome plaatje niet op de slotplaat,dat is wat je bedoelde toch Willem Ook niet op de B stijl??
wim-v6 Forumbewoner 5 mei 2010 #8 deur open, en dan net onder de Slotvanger zit ie dan. (B ofwel Middenstijl inderdaad.. in de Passagiers deur Willem
deur open, en dan net onder de Slotvanger zit ie dan. (B ofwel Middenstijl inderdaad.. in de Passagiers deur Willem
C CALIBRA4x4TURBO Komt hier geregeld 5 mei 2010 #9 origineel gepost door wim-v6 Z 157 is hier het Kleurnummer bij de oudere Vectra's B staat dit op de slotplaat (bij mij dus Z146) Willem En waar bij vectra c gts??? enne ......bosch flade blade wissers op je vec????
origineel gepost door wim-v6 Z 157 is hier het Kleurnummer bij de oudere Vectra's B staat dit op de slotplaat (bij mij dus Z146) Willem En waar bij vectra c gts??? enne ......bosch flade blade wissers op je vec????
wim-v6 Forumbewoner 5 mei 2010 #10 Geen bosch Bagger op mijn ruiten.. Zijn Valeo's die nu al 3 jaar oud zijn, en hun werk prima doen.. Willem
Geen bosch Bagger op mijn ruiten.. Zijn Valeo's die nu al 3 jaar oud zijn, en hun werk prima doen.. Willem
S Silverspeed Loopt hier de deur plat 5 mei 2010 #11 origineel gepost door DVO kheb net me deur open gedaan,maar daar staat niks. bij mij zit dat chrome plaatje niet op de slotplaat,dat is wat je bedoelde toch Willem even met kenteken bewijs naar de opel dealer gaan met de vraag of ze even de kleurcode op willen zoeken
origineel gepost door DVO kheb net me deur open gedaan,maar daar staat niks. bij mij zit dat chrome plaatje niet op de slotplaat,dat is wat je bedoelde toch Willem even met kenteken bewijs naar de opel dealer gaan met de vraag of ze even de kleurcode op willen zoeken
C CALIBRA4x4TURBO Komt hier geregeld 5 mei 2010 #12 origineel gepost door wim-v6 Geen bosch Bagger op mijn ruiten.. Zijn Valeo's die nu al 3 jaar oud zijn, en hun werk prima doen.. Willem haha dat is duidelijk geen bosch man! en waar stond het bij vectra c gts? heb er eigenlijk nooit naar gekeken!
origineel gepost door wim-v6 Geen bosch Bagger op mijn ruiten.. Zijn Valeo's die nu al 3 jaar oud zijn, en hun werk prima doen.. Willem haha dat is duidelijk geen bosch man! en waar stond het bij vectra c gts? heb er eigenlijk nooit naar gekeken!
S Silverspeed Loopt hier de deur plat 5 mei 2010 #15 origineel gepost door wim-v6 denk bij de GTS ook in de rechter deur Willem nee linker deur (dus bestuurders kant), paar weken geleden nog iemand met een GTS geholpen kleur nummer zoeken
origineel gepost door wim-v6 denk bij de GTS ook in de rechter deur Willem nee linker deur (dus bestuurders kant), paar weken geleden nog iemand met een GTS geholpen kleur nummer zoeken
O OPC-lijntje Post best veel 5 mei 2010 #16 origineel gepost door Silverspeed origineel gepost door wim-v6 denk bij de GTS ook in de rechter deur Willem nee linker deur (dus bestuurders kant), paar weken geleden nog iemand met een GTS geholpen kleur nummer zoeken Dat is dan wel afhankelijk van C1 of C2 model lijkt me... Bij die van mij (C2) staat hij ook bij de passagierskant namelijk
origineel gepost door Silverspeed origineel gepost door wim-v6 denk bij de GTS ook in de rechter deur Willem nee linker deur (dus bestuurders kant), paar weken geleden nog iemand met een GTS geholpen kleur nummer zoeken Dat is dan wel afhankelijk van C1 of C2 model lijkt me... Bij die van mij (C2) staat hij ook bij de passagierskant namelijk
S Silverspeed Loopt hier de deur plat 5 mei 2010 #17 origineel gepost door OPC-lijntje origineel gepost door Silverspeed origineel gepost door wim-v6 denk bij de GTS ook in de rechter deur Willem nee linker deur (dus bestuurders kant), paar weken geleden nog iemand met een GTS geholpen kleur nummer zoeken Dat is dan wel afhankelijk van C1 of C2 model lijkt me... Bij die van mij (C2) staat hij ook bij de passagierskant namelijk hmm.. ok... hij staat in ieder geval in de deur kan links of rechts zijn
origineel gepost door OPC-lijntje origineel gepost door Silverspeed origineel gepost door wim-v6 denk bij de GTS ook in de rechter deur Willem nee linker deur (dus bestuurders kant), paar weken geleden nog iemand met een GTS geholpen kleur nummer zoeken Dat is dan wel afhankelijk van C1 of C2 model lijkt me... Bij die van mij (C2) staat hij ook bij de passagierskant namelijk hmm.. ok... hij staat in ieder geval in de deur kan links of rechts zijn
D DVO Komt hier geregeld 6 mei 2010 #18 thnx mensen,kheb 'm gevonden aan de passagierskant in de B-stijl:thumbup
V VectraDennis Post best veel 6 mei 2010 #19 origineel gepost door DVO thnx mensen,kheb 'm gevonden aan de passagierskant in de B-stijl:thumbup heb je je bril terug gevonden :jerry
origineel gepost door DVO thnx mensen,kheb 'm gevonden aan de passagierskant in de B-stijl:thumbup heb je je bril terug gevonden :jerry
D DVO Komt hier geregeld 6 mei 2010 #20 origineel gepost door VectraDennis origineel gepost door DVO thnx mensen,kheb 'm gevonden aan de passagierskant in de B-stijl:thumbup heb je je bril terug gevonden :jerry nou Den,het moet niet gekker worden
origineel gepost door VectraDennis origineel gepost door DVO thnx mensen,kheb 'm gevonden aan de passagierskant in de B-stijl:thumbup heb je je bril terug gevonden :jerry nou Den,het moet niet gekker worden