L Lukko Post best veel 19 aug 2010 #1 weet iemand of een irmscher achterplaat op een kadett e sedan past?
B black champion Loopt hier de deur plat 19 aug 2010 #2 achterlichten van een sedan zijn toch ook anders? dus is de achterplaat ook niet passend
F frenkie Komt hier geregeld 19 aug 2010 #3 achterlichten van een cabrio zijn ook anders en jbl freak heeft er ook een irmscher plaat op ?
L Lukko Post best veel 19 aug 2010 #4 ja ik zal dan maar meten, achterlichten van een cabrio en sedan zijn hetzelfde.
J jblfreak Hoort bij de inboedel 19 aug 2010 #5 ja past zoiezo bij mij zit ie op de cabrio en is dezelfde kont alleen sedan is de klep langer heb m volgens mij ooit eens op me oude sedan gehad
ja past zoiezo bij mij zit ie op de cabrio en is dezelfde kont alleen sedan is de klep langer heb m volgens mij ooit eens op me oude sedan gehad
P Pat70 Post best veel 19 aug 2010 #6 Je achterlichten hebben alleen een ander hoekje (minder diep) aan de bovenzijde. Heeft dus niks met de plaat te maken. Zoals jblfreak al zegt zou t gewoon moeten passen. En past t niet,dan heb je een goede rede om een hatch erbij te kopen
Je achterlichten hebben alleen een ander hoekje (minder diep) aan de bovenzijde. Heeft dus niks met de plaat te maken. Zoals jblfreak al zegt zou t gewoon moeten passen. En past t niet,dan heb je een goede rede om een hatch erbij te kopen
J jblfreak Hoort bij de inboedel 19 aug 2010 #7 denk dat t op een cabri/sedan mooier is dan HB bedoel met het hoekje in de klep dan he sluit dan nog mooier aan
denk dat t op een cabri/sedan mooier is dan HB bedoel met het hoekje in de klep dan he sluit dan nog mooier aan
F frenkie Komt hier geregeld 20 aug 2010 #9 jah, toch maar eens wat verkopen. heb er veels te veel van liggen
T testdrive Komt hier geregeld 20 aug 2010 #10 spaar je ze ofzo? of gewoon puur toeval dat je er zoveel heb
L Lukko Post best veel 20 aug 2010 #11 oke dank je wel voor de reacties. ja frenkie had er nog 1 liggen ja haha. oke frenkie dan kom ik hem binnenkort wel even ophalen:thumbup
oke dank je wel voor de reacties. ja frenkie had er nog 1 liggen ja haha. oke frenkie dan kom ik hem binnenkort wel even ophalen:thumbup
B bmwmanu Komt weleens kijken 20 aug 2010 #13 Verkoop je er ook een zonder de schade...u2u me dan maar
J jblfreak Hoort bij de inboedel 26 aug 2010 #14 knetter frenk jij spoort echt nie he haha je begrijpt wel wat k bedoel denk k
K Kadett 1.5-TD 4Deurs Post best veel 26 aug 2010 #15 Heeft er ook iemand foto's van zo'n plaat gemonteerd op een Kadett?
F frenkie Komt hier geregeld 26 aug 2010 #16 origineel gepost door jblfreak knetter frenk jij spoort echt nie he haha je begrijpt wel wat k bedoel denk k haha.. hoezo spoor ik niet.. krijg deze week nog een mooi setje hirschcars binnen denk dat iedere kadett liefhebber wel ergens een berg kadett onderdelen heeft liggen. snel wat pics ervan gevonden
origineel gepost door jblfreak knetter frenk jij spoort echt nie he haha je begrijpt wel wat k bedoel denk k haha.. hoezo spoor ik niet.. krijg deze week nog een mooi setje hirschcars binnen denk dat iedere kadett liefhebber wel ergens een berg kadett onderdelen heeft liggen. snel wat pics ervan gevonden
J jblfreak Hoort bij de inboedel 26 aug 2010 #17 hier een een van op me cabrio @: frenk was nie lullig bedoeld hoor haha maar bedoel zijn ook gewoon de special parts he haha
hier een een van op me cabrio @: frenk was nie lullig bedoeld hoor haha maar bedoel zijn ook gewoon de special parts he haha