G gtw Post best veel 29 feb 2012 #61 Iphone 3 gs en hier werkt het zoals altijd, net ingelogd via wifi
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 29 feb 2012 #62 Ja via wifi id ander verhaal maar probeer het maar eens via je abbonoment
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 29 feb 2012 #63 Ja via wifi id ander verhaal maar probeer het maar eens via je abbonoment
B baboe Komt hier geregeld 29 feb 2012 #64 sta altijdt ingelogd met de iphone 4 doet et altijdt en overal
B baboe Komt hier geregeld 29 feb 2012 #65 sta altijdt ingelogd met de iphone 4 doet et altijdt en overal
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 29 feb 2012 #66 Tja louwe zo denk ik er ook over Vindt ook kut heb er al div discusies over gehad ook met eigenaar Je kunt tapatalk doen kost iets maar goed Kun je er meestal wel op werkt vrij goed
Tja louwe zo denk ik er ook over Vindt ook kut heb er al div discusies over gehad ook met eigenaar Je kunt tapatalk doen kost iets maar goed Kun je er meestal wel op werkt vrij goed
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 29 feb 2012 #67 Tja louwe zo denk ik er ook over Vindt ook kut heb er al div discusies over gehad ook met eigenaar Je kunt tapatalk doen kost iets maar goed Kun je er meestal wel op werkt vrij goed
Tja louwe zo denk ik er ook over Vindt ook kut heb er al div discusies over gehad ook met eigenaar Je kunt tapatalk doen kost iets maar goed Kun je er meestal wel op werkt vrij goed
B bleucorsaboy Post best veel 29 feb 2012 #68 kom op beheerders van het opel forum het is 2012 het is tijd voor een app van het forum :vertag
B bleucorsaboy Post best veel 29 feb 2012 #69 kom op beheerders van het opel forum het is 2012 het is tijd voor een app van het forum :vertag
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 1 mrt 2012 #70 Gekke is voor overname was het gewoon mogelijk en werkte goed Is al langer probleem Heb me er persoonlijk heel erg aan geergert Ben je op vakantie kun je je pm niet lezen Ze hebben het drukker met topics aan passen , verplaatsen ,en dat soort dingen Dan dit op te lossen Heb ook tegen mijn zin tapatalk aangeschaft niet om die paar euro hoor maar om het principe
Gekke is voor overname was het gewoon mogelijk en werkte goed Is al langer probleem Heb me er persoonlijk heel erg aan geergert Ben je op vakantie kun je je pm niet lezen Ze hebben het drukker met topics aan passen , verplaatsen ,en dat soort dingen Dan dit op te lossen Heb ook tegen mijn zin tapatalk aangeschaft niet om die paar euro hoor maar om het principe
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 1 mrt 2012 #71 Gekke is voor overname was het gewoon mogelijk en werkte goed Is al langer probleem Heb me er persoonlijk heel erg aan geergert Ben je op vakantie kun je je pm niet lezen Ze hebben het drukker met topics aan passen , verplaatsen ,en dat soort dingen Dan dit op te lossen Heb ook tegen mijn zin tapatalk aangeschaft niet om die paar euro hoor maar om het principe
Gekke is voor overname was het gewoon mogelijk en werkte goed Is al langer probleem Heb me er persoonlijk heel erg aan geergert Ben je op vakantie kun je je pm niet lezen Ze hebben het drukker met topics aan passen , verplaatsen ,en dat soort dingen Dan dit op te lossen Heb ook tegen mijn zin tapatalk aangeschaft niet om die paar euro hoor maar om het principe
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 31 aug 2012 #76 Klacht: Krijg ook iedere keer het inlogscherm terug Mobiel apparaat (type + merk): Samsung Galaxy S3 Besturingssysteem + versie Standaard regelrecht uit de doos oftewel geen flauw idee, schijnt iets van Android te zijn dacht ik Had het al bij feedback/mededelingen staan en was niet van plan om puur hiervoor een andere browser te installeren.
Klacht: Krijg ook iedere keer het inlogscherm terug Mobiel apparaat (type + merk): Samsung Galaxy S3 Besturingssysteem + versie Standaard regelrecht uit de doos oftewel geen flauw idee, schijnt iets van Android te zijn dacht ik Had het al bij feedback/mededelingen staan en was niet van plan om puur hiervoor een andere browser te installeren.
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 31 aug 2012 #77 Klacht: Krijg ook iedere keer het inlogscherm terug Mobiel apparaat (type + merk): Samsung Galaxy S3 Besturingssysteem + versie Standaard regelrecht uit de doos oftewel geen flauw idee, schijnt iets van Android te zijn dacht ik Had het al bij feedback/mededelingen staan en was niet van plan om puur hiervoor een andere browser te installeren.
Klacht: Krijg ook iedere keer het inlogscherm terug Mobiel apparaat (type + merk): Samsung Galaxy S3 Besturingssysteem + versie Standaard regelrecht uit de doos oftewel geen flauw idee, schijnt iets van Android te zijn dacht ik Had het al bij feedback/mededelingen staan en was niet van plan om puur hiervoor een andere browser te installeren.