G GTS Power Hoort bij de inboedel 27 jul 2011 #21 af en toe kan ik niet inloggen(gaat direct weer naar het inlogscherm) HTC Desire android 2.2
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 27 jul 2011 #22 @GTS Power wrote:af en toe kan ik niet inloggen(gaat direct weer naar het inlogscherm) HTC Desire android 2.2 precies hetzelfde! Erwin
@GTS Power wrote:af en toe kan ik niet inloggen(gaat direct weer naar het inlogscherm) HTC Desire android 2.2 precies hetzelfde! Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 27 jul 2011 #23 @GTS Power wrote:af en toe kan ik niet inloggen(gaat direct weer naar het inlogscherm) HTC Desire android 2.2 precies hetzelfde! Erwin
@GTS Power wrote:af en toe kan ik niet inloggen(gaat direct weer naar het inlogscherm) HTC Desire android 2.2 precies hetzelfde! Erwin
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 28 jul 2011 #24 wat ik het rare er van vindt is dat ik voor tydje terug der helemaal geen problemen mee had kon ik gewoon posten en u2u beantwoorden is er wat veranderd aan het forum ??? afgelopen weken
wat ik het rare er van vindt is dat ik voor tydje terug der helemaal geen problemen mee had kon ik gewoon posten en u2u beantwoorden is er wat veranderd aan het forum ??? afgelopen weken
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 28 jul 2011 #25 wat ik het rare er van vindt is dat ik voor tydje terug der helemaal geen problemen mee had kon ik gewoon posten en u2u beantwoorden is er wat veranderd aan het forum ??? afgelopen weken
wat ik het rare er van vindt is dat ik voor tydje terug der helemaal geen problemen mee had kon ik gewoon posten en u2u beantwoorden is er wat veranderd aan het forum ??? afgelopen weken
G GTS Power Hoort bij de inboedel 28 jul 2011 #26 @eddepet007 wrote:wat ik het rare er van vindt is dat ik voor tydje terug der helemaal geen problemen mee had kon ik gewoon posten en u2u beantwoorden is er wat veranderd aan het forum ??? afgelopen weken bij mij begon het ook 2 weken terug. ik heb er alleen last van als ik via het vodafone netwerk internet.(met wifi nooit problemen gehad)
@eddepet007 wrote:wat ik het rare er van vindt is dat ik voor tydje terug der helemaal geen problemen mee had kon ik gewoon posten en u2u beantwoorden is er wat veranderd aan het forum ??? afgelopen weken bij mij begon het ook 2 weken terug. ik heb er alleen last van als ik via het vodafone netwerk internet.(met wifi nooit problemen gehad)
G GTS Power Hoort bij de inboedel 28 jul 2011 #27 @eddepet007 wrote:wat ik het rare er van vindt is dat ik voor tydje terug der helemaal geen problemen mee had kon ik gewoon posten en u2u beantwoorden is er wat veranderd aan het forum ??? afgelopen weken bij mij begon het ook 2 weken terug. ik heb er alleen last van als ik via het vodafone netwerk internet.(met wifi nooit problemen gehad)
@eddepet007 wrote:wat ik het rare er van vindt is dat ik voor tydje terug der helemaal geen problemen mee had kon ik gewoon posten en u2u beantwoorden is er wat veranderd aan het forum ??? afgelopen weken bij mij begon het ook 2 weken terug. ik heb er alleen last van als ik via het vodafone netwerk internet.(met wifi nooit problemen gehad)
F frank de jonge Komt hier geregeld 29 jul 2011 #30 Hoop het. Als Vodafone en kpn die tarieven omhoog gooien wordt het duur om af en toe is even te checken.
Hoop het. Als Vodafone en kpn die tarieven omhoog gooien wordt het duur om af en toe is even te checken.
F frank de jonge Komt hier geregeld 29 jul 2011 #31 Hoop het. Als Vodafone en kpn die tarieven omhoog gooien wordt het duur om af en toe is even te checken.
Hoop het. Als Vodafone en kpn die tarieven omhoog gooien wordt het duur om af en toe is even te checken.
2 2000 Hoort bij de inboedel 29 jul 2011 #32 Ook ik kan niet inloggen, hij keert automatisch terug naar het inlog scherm. HTC desire, android 2.2
2 2000 Hoort bij de inboedel 29 jul 2011 #33 Ook ik kan niet inloggen, hij keert automatisch terug naar het inlog scherm. HTC desire, android 2.2
2 2000 Hoort bij de inboedel 31 jul 2011 #34 het lukt met opera mini wel. ( vanaf de camping, opende )
2 2000 Hoort bij de inboedel 31 jul 2011 #35 het lukt met opera mini wel. ( vanaf de camping, opende )
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 31 jul 2011 #36 @ senatorman is er twee weken geleden wat veranderd of zo want met mij zijn er dus meerdere die toen de problemen kregen ? mischien extra beveiliging ofzo weet ook niet heb weinig verstand van computers maar vindt dit erg kut vooral nu de vakantie er aan komt
@ senatorman is er twee weken geleden wat veranderd of zo want met mij zijn er dus meerdere die toen de problemen kregen ? mischien extra beveiliging ofzo weet ook niet heb weinig verstand van computers maar vindt dit erg kut vooral nu de vakantie er aan komt
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 31 jul 2011 #37 @ senatorman is er twee weken geleden wat veranderd of zo want met mij zijn er dus meerdere die toen de problemen kregen ? mischien extra beveiliging ofzo weet ook niet heb weinig verstand van computers maar vindt dit erg kut vooral nu de vakantie er aan komt
@ senatorman is er twee weken geleden wat veranderd of zo want met mij zijn er dus meerdere die toen de problemen kregen ? mischien extra beveiliging ofzo weet ook niet heb weinig verstand van computers maar vindt dit erg kut vooral nu de vakantie er aan komt
G GTS Power Hoort bij de inboedel 15 aug 2011 #38 Ik kan tegenwoordig helemaal niet meer inloggen via men netwerk Echt ZWAAR irritant!!!
G GTS Power Hoort bij de inboedel 15 aug 2011 #39 Ik kan tegenwoordig helemaal niet meer inloggen via men netwerk Echt ZWAAR irritant!!!
A arjontje Forumbewoner 15 aug 2011 #40 o zie nu dat er hier ook een topic is. had al een reactie geplaats bij feedback en mededelingen. ook ik heb problemen met inloggen. Heb een HTC desire S met android 2.3.3
o zie nu dat er hier ook een topic is. had al een reactie geplaats bij feedback en mededelingen. ook ik heb problemen met inloggen. Heb een HTC desire S met android 2.3.3