A arjontje Forumbewoner 15 aug 2011 #41 o zie nu dat er hier ook een topic is. had al een reactie geplaats bij feedback en mededelingen. ook ik heb problemen met inloggen. Heb een HTC desire S met android 2.3.3
o zie nu dat er hier ook een topic is. had al een reactie geplaats bij feedback en mededelingen. ook ik heb problemen met inloggen. Heb een HTC desire S met android 2.3.3
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 17 aug 2011 #42 Misschien kan er op dit forum TouchBB gezet worden. Gratis APP voor ios en alleen even een php'tje in de root van het forum zetten.
Misschien kan er op dit forum TouchBB gezet worden. Gratis APP voor ios en alleen even een php'tje in de root van het forum zetten.
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 17 aug 2011 #43 Misschien kan er op dit forum TouchBB gezet worden. Gratis APP voor ios en alleen even een php'tje in de root van het forum zetten.
Misschien kan er op dit forum TouchBB gezet worden. Gratis APP voor ios en alleen even een php'tje in de root van het forum zetten.
A arjontje Forumbewoner 20 aug 2011 #44 gebruik nu ook de firefox browser op mijn mobiel. nu kan ik wel inloggen.
A arjontje Forumbewoner 20 aug 2011 #45 gebruik nu ook de firefox browser op mijn mobiel. nu kan ik wel inloggen.
2 2000 Hoort bij de inboedel 20 aug 2011 #46 @arjontje wrote:gebruik nu ook de firefox browser op mijn mobiel. nu kan ik wel inloggen. Het is niet de manier, maar dat hielp bij mij ook. Overigens, de firefox browser lijkt ook sneller.
@arjontje wrote:gebruik nu ook de firefox browser op mijn mobiel. nu kan ik wel inloggen. Het is niet de manier, maar dat hielp bij mij ook. Overigens, de firefox browser lijkt ook sneller.
2 2000 Hoort bij de inboedel 20 aug 2011 #47 @arjontje wrote:gebruik nu ook de firefox browser op mijn mobiel. nu kan ik wel inloggen. Het is niet de manier, maar dat hielp bij mij ook. Overigens, de firefox browser lijkt ook sneller.
@arjontje wrote:gebruik nu ook de firefox browser op mijn mobiel. nu kan ik wel inloggen. Het is niet de manier, maar dat hielp bij mij ook. Overigens, de firefox browser lijkt ook sneller.
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 12 mrt 2012 #48 Via net werk nog steeds niet via tapa talk wel op forum maar kom niet op de nieuwe marktplaats Tapa talk al op nieuw geupdate Denk dat ik maar gewoon de moet op geeft vrouwtje zegt dat ik me er niet over moet op winden Maar baal er gewoon van
Via net werk nog steeds niet via tapa talk wel op forum maar kom niet op de nieuwe marktplaats Tapa talk al op nieuw geupdate Denk dat ik maar gewoon de moet op geeft vrouwtje zegt dat ik me er niet over moet op winden Maar baal er gewoon van
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 12 mrt 2012 #49 Via net werk nog steeds niet via tapa talk wel op forum maar kom niet op de nieuwe marktplaats Tapa talk al op nieuw geupdate Denk dat ik maar gewoon de moet op geeft vrouwtje zegt dat ik me er niet over moet op winden Maar baal er gewoon van
Via net werk nog steeds niet via tapa talk wel op forum maar kom niet op de nieuwe marktplaats Tapa talk al op nieuw geupdate Denk dat ik maar gewoon de moet op geeft vrouwtje zegt dat ik me er niet over moet op winden Maar baal er gewoon van
J jblfreak Hoort bij de inboedel 28 feb 2012 #50 met me galaxy s (2.3.6) wil hij ook niet inloggen krijg steeds inlog scherm terug
J jblfreak Hoort bij de inboedel 28 feb 2012 #51 met me galaxy s (2.3.6) wil hij ook niet inloggen krijg steeds inlog scherm terug
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 29 feb 2012 #54 bij mij op wifi ook, maar op mobiel internet(hi internet extreem) niet altijd, htc desire hd. Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 29 feb 2012 #55 bij mij op wifi ook, maar op mobiel internet(hi internet extreem) niet altijd, htc desire hd. Erwin
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 29 feb 2012 #58 Doe het via tapatalk gaat best goed Maar wil ik via link wat aanklikken gaat ie direckt naar forum dan weer zelfde gezeik Heb de moet opgegeven
Doe het via tapatalk gaat best goed Maar wil ik via link wat aanklikken gaat ie direckt naar forum dan weer zelfde gezeik Heb de moet opgegeven
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 29 feb 2012 #59 Doe het via tapatalk gaat best goed Maar wil ik via link wat aanklikken gaat ie direckt naar forum dan weer zelfde gezeik Heb de moet opgegeven
Doe het via tapatalk gaat best goed Maar wil ik via link wat aanklikken gaat ie direckt naar forum dan weer zelfde gezeik Heb de moet opgegeven
G gtw Post best veel 29 feb 2012 #60 Iphone 3 gs en hier werkt het zoals altijd, net ingelogd via wifi