hoe het maximale vermogen uit tigra halen

Nog meer dus.... haha..

het kan allemaal, als je maar €€€€€€€€€€€€€€€€€ hebt..

Willem

Zou voor een v6 kijken 3.0 of 3.2... Lekker lui rijden en hij gaat nog als de brandweer vooruit..

Een let moet je maar laten janken om vooruit te komen.

@wim-v6 wrote:Das niet leuk, heeft een ander het leuke werk voor je gedaan...

en een opc die stil staat ziet er al snel uit. sleepers zijn het de leukste een oude corsa met wieldoppen en 300pk onder de kap

@NoFear1696 wrote:@wim-v6 wrote:Das niet leuk, heeft een ander het leuke werk voor je gedaan...

en een opc die stil staat ziet er al snel uit. sleepers zijn het de leukste een oude corsa met wieldoppen en 300pk onder de kap

Ondanks dat ik opc's heeeeeeeeule vette wagens vind, heb je wel gelijk :jerry

@NoFear1696 wrote:@wim-v6 wrote:Das niet leuk, heeft een ander het leuke werk voor je gedaan...

kan me herinneren dat iemand uitflipte omdat ik vind dat iemand beter een ombouw kan doen dan een opc voor 1750 euro kopen :hmmz

de wonderen zijn de wereld nog niet uit :jerry

@astraTD wrote:Zou voor een v6 kijken 3.0 of 3.2... Lekker lui rijden en hij gaat nog als de brandweer vooruit..

jij hebt duidelijk geen ervaring met c20let motoren.

@trashmetal wrote:@NoFear1696 wrote:@wim-v6 wrote:Das niet leuk, heeft een ander het leuke werk voor je gedaan...

kan me herinneren dat iemand uitflipte omdat ik vind dat iemand beter een ombouw kan doen dan een opc voor 1750 euro kopen :hmmz

Je kan ook BETER een andere auto kopen waar al een snellere motor in ligt.

Maar als Kosten niet meewegen kan je overwegen alles zelf gaan bouwen.

Willem

@bd. wrote:@astraTD wrote:Zou voor een v6 kijken 3.0 of 3.2... Lekker lui rijden en hij gaat nog als de brandweer vooruit..

jij hebt duidelijk geen ervaring met c20let motoren.

En dat zeg jij? Vind v6 veel lekkerder rijden ;)

V6 geen power onderin??? Moet je eens met mij mee rijden in de Vectra Station (heb weinig moeite met een Z20LET astra-G OPC hoor)..

Willem

V6 power jonguh!! LET OP!! een v6 kost gewoon geld, ten eerste al om het motortje een beetje op te knappen zodat het allemaal netjes is...dan het inbouwen nog..

ik zou er gewoon een 1.6je erin leggen(of het zit er al in) die een beetje opleuken met poweboxje en nokkenasjes en uitlaatje...dan ga je nog schrikken hoe dat vooruit gaat..

mijn corsa bleef standaard een i500 voor ;) oja.. mn vriendin reed er gewoon 1:15 mee ook nog..

arjan

Corsa-B van Bugkiller, met Matzel powerbox, en lexmaulspagetti , freeflow systeem zonder kat.

Deze bleef zonder Moeite een Corsa-B C20XE voor, tot aan de toerenbegrenzer in 5 (219km/u)

Willem

@wim-v6 wrote:@trashmetal wrote:@NoFear1696 wrote:@wim-v6 wrote:Das niet leuk, heeft een ander het leuke werk voor je gedaan...

Je kan ook BETER een andere auto kopen waar al een snellere motor in ligt.

Maar als Kosten niet meewegen kan je overwegen alles zelf gaan bouwen.

Willem

Mag ik daar mn eigen mening op na houden, dank je wel ;)

en anders een bezoekje aan dbilas dynamics en 5000 neerlegen en met een 1600 turbo naar huis met 200pk

Terug
Naar boven