Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Pat70 wrote:@leocabrio wrote:die kleur is wel zeldzaam ken die namelijk niet
maar heb vandaag ook nog naar zo,n achterbumper staan te kijken in mijn garage :jerry
Volgens mij is die kleur van de op de duitse markt geleverde 1.6 edition modellen die met gsi bumpers worden uitgevoerdik heb nog een setje spiegels liggen in die kleur heb er namelijk zo een gesloopt jaar of 3 terug
@GlennGSI wrote:origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
origineel gepost door frenkie
nog wat mooie foto,s van het duits kadett forum.....
apart het ziet er niet uit als een gsi maar heeft wel boardcomputer.
denk ook niet dat het een GSi is ivm de automaatbak
These Pictures are all my. They show you my Kadett-E Parts and one of my Kadett-E Cars... at the moment i have 5 Kadett-E (2x C20NE, 1x 16SV, 1x C16NZ and 1x 13NB) and a "Heku Car-Camp" for the Kadett-E.
The second Picture is taken from my Opel Kadett-E-CC 1,6S from 04/1987. The Engine has the Code "16SV" , it has 82 hp (PS) and NO Kat.
Hast du vieleicht ein paar Bilder für uns von dein HekuCamp. Die wurden uns besonders interresieren !!
Ach ja .Hab' letzte woche noch zwei Satze original Hella blinker ersteigert auf Ebay. So ganz selten sind sie noch nicht , nur den Preis : Eur 11,90 pro Stück also grad kein 48 euro für 2 Satze (neu teile !!!). Bin ich ja doch noch ein bischen Stolz
apart het ziet er niet uit als een gsi maar heeft wel boardcomputer. [/quote]
denk ook niet dat het een GSi is ivm de automaatbak[/quote]
Dasboard/uietrusting is van een GLS uitvoering
Heb ook ooit eens 5 jaar met een rode 1.3S 5drs Caravan GLS uitvoering gereden, exact zelfde dasboard geel/bruine kleur ook automatic. zelfde stuur en toerenteller
Had alleen geen digitaal klokje een geen boardcomputer was dan ook van 1987
ik heb voor mijn cabrio beide voorstoelen in hoogte verstelbare frames
rechterkant komt in engeland alleen voor heb ooit het geluk gehad dat hier in rotterdam bij de populier een engelse kadett gsi stond waar dit in zat :thumb :thumb
Hast du vieleicht ein paar Bilder für uns von dein HekuCamp. Die wurden uns besonders interresieren !!
Ach ja .Hab' letzte woche noch zwei Satze original Hella blinker ersteigert auf Ebay. So ganz selten sind sie noch nicht , nur den Preis : Eur 11,90 pro Stück also grad kein 48 euro für 2 Satze (neu teile !!!). Bin ich ja doch noch ein bischen Stolz
mfg Patrick
Hi Patrick.
Die Hella Blinker gibt es noch, weiss ich auch... aber mittlerweile kommen immer öfter Replika... die Hella werden nicht mehr von vielen angeboten.
PS: Danke das ich auf Deutsch schreiben darf und auch auf Deutsch gefragt wurde... bei Holländisch muß ich immer etwas raten, was es zu heissen hat. Und Englisch kann ich nur das Schul-Englisch von vor ca. 20 Jahren
Heb ook ooit eens 5 jaar met een rode 1.3S 5drs Caravan GLS uitvoering gereden, exact zelfde dasboard geel/bruine kleur ook automatic. zelfde stuur en toerenteller
Had alleen geen digitaal klokje een geen boardcomputer was dan ook van 1987
Check die equaliser dan!!! COOOOLL!! En zo'n stuur heb ik nog nooit gezien. Maar volgens mij is de middentunnelbak ook langer, en zie ik daar een knop voor stoelverwarming??