Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mooie klokken hoor! Maar inderdaad kun je die wijzers gewoon in elke gewenste stand zetten, platen kun je custom laten maken bij allerlei bedrijven. Dit zijn op zich wel weer de zeldzame 250/8000 GSI klokken die er in zitten....
die kon je ook van de andere versie van die gril maken hoefde je enkel maar dat binnenste kapje weg te halen had ik ook gedaan bj de 1.6 i gt en de 1.8i frisco :jerry :jerry
denk dat ze ook nog wel voorkomen in de gewone e versies
Dat is het hem juist, ik kom ze dus NIET tegen in de gewone E versies. Ik heb trouwens Kadett GSi's niet gezien daar dus ik weet niet of ze daar ook standaard opzitten.
@midnight black wrote:Rik, ik zat echt te kijken wat daar nu bijzonder aan is maar ja ik heb dan ook een cabrio he, en nu bijna met stoelverwarming king:
Nou, ik rijdt nu 16 jaar Opel (nooit anders gehad trouwens) maar ik ben dit nog nooit tegengekomen !
Wel eens afgevraagd of daar ook iets voor was maar afgelopen donderdag ontdekte ik dit bij toeval.
De Astra F heeft dit standaard al maar ik heb nooit geweten dat een Kadett E ook zulke kapjes had.
maar goed, IK vind dit bijzonder en ben er erg blij mee