I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 13 aug 2012 #2.562 Niet helemaal, zeg het nog eens maar dan langzaam :jerry
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 13 aug 2012 #2.566 ja ,zoals het nu naar uitziet gaat het helemaal niet ...
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 13 aug 2012 #2.568 waarom dan niet? maar Helmer, jij kwam wel toch?
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 13 aug 2012 #2.569 @helmer opelfan wrote:Ja jammer is dat dan nou op mijn facebook heb je wel *vind ik leuk* geklikt dat het zoals het uitziet helemaal niet gaat .... tztztztztztztztztztztztzz
@helmer opelfan wrote:Ja jammer is dat dan nou op mijn facebook heb je wel *vind ik leuk* geklikt dat het zoals het uitziet helemaal niet gaat .... tztztztztztztztztztztztzz
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 13 aug 2012 #2.571 ik hoop dat het toch een dagje gaat lukken .... wil daarheen
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 13 aug 2012 #2.572 @Opelmuis29 wrote:ik hoop dat het toch een dagje gaat lukken .... wil daarheen Organiseren we toch gewoon een kidnapping party
@Opelmuis29 wrote:ik hoop dat het toch een dagje gaat lukken .... wil daarheen Organiseren we toch gewoon een kidnapping party
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 13 aug 2012 #2.573 @InjectTheVenom wrote:@Opelmuis29 wrote:ik hoop dat het toch een dagje gaat lukken .... wil daarheen Organiseren we toch gewoon een kidnapping party je hebt iedeen
@InjectTheVenom wrote:@Opelmuis29 wrote:ik hoop dat het toch een dagje gaat lukken .... wil daarheen Organiseren we toch gewoon een kidnapping party je hebt iedeen
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 13 aug 2012 #2.574 @helmer opelfan wrote:Julli kunnen geen vrij krijgen dan Muis? ik heb vrij,Helmer maar hij niet en hij heeft de astra nodig
@helmer opelfan wrote:Julli kunnen geen vrij krijgen dan Muis? ik heb vrij,Helmer maar hij niet en hij heeft de astra nodig
B biancaatje Loopt hier de deur plat 13 aug 2012 #2.575 kan je hem niet afzetten en ophalen dan ?? probeer alleen maar mee te denken hihi
M Mikoss Komt weleens kijken 14 aug 2012 #2.576 Zo maar is werken xD hoef maar tot 11 uur en dan woensdag vrij en dan donderdag nog een late dienst Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Zo maar is werken xD hoef maar tot 11 uur en dan woensdag vrij en dan donderdag nog een late dienst Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
B biancaatje Loopt hier de deur plat 14 aug 2012 #2.577 ik ben ondertussen ook hard aan het werk hahaha heerlijk dat thuiswerken achter de laptop!!! gister heerlijk mijn koffer ingepakt voor sevenum !!! kiddo dacht mij vergeten ze niet dus ik ga in de koffer liggen hij wil ook graag campingeren op de opelclub hahahahaha morgen alvast naar sevenum voor opbouwen etc !!!!
ik ben ondertussen ook hard aan het werk hahaha heerlijk dat thuiswerken achter de laptop!!! gister heerlijk mijn koffer ingepakt voor sevenum !!! kiddo dacht mij vergeten ze niet dus ik ga in de koffer liggen hij wil ook graag campingeren op de opelclub hahahahaha morgen alvast naar sevenum voor opbouwen etc !!!!
B biancaatje Loopt hier de deur plat 14 aug 2012 #2.578 laat deze nou net de liefste zijn van de 3 heren die is gewoon bang dat ze moeder m vergeet :jerry
B biancaatje Loopt hier de deur plat 14 aug 2012 #2.579 hahahaha hij hoef alleen maar morgen 3 uur ind e trein mee in die koffer :jerry
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 14 aug 2012 #2.580 @biancaatje wrote:kan je hem niet afzetten en ophalen dan ?? probeer alleen maar mee te denken hihi nee dat is de moeite niet waard dan,hij werkt in duitsland en hem dan s´morgens gaan brengen en weer afhalen dat is heel weinig tijd voor sevenum dan
@biancaatje wrote:kan je hem niet afzetten en ophalen dan ?? probeer alleen maar mee te denken hihi nee dat is de moeite niet waard dan,hij werkt in duitsland en hem dan s´morgens gaan brengen en weer afhalen dat is heel weinig tijd voor sevenum dan