D dion87 Hoort bij de inboedel 15 aug 2012 #2.601 mensen moeten echt stoppen op marktplaats.nl met overal maar OPC bij te zetten :wtf een 1.6 of 1.8 met een opc bumper is GEEN OPC!! ook een coupe met Z20LET is GEEN OPC!!
mensen moeten echt stoppen op marktplaats.nl met overal maar OPC bij te zetten :wtf een 1.6 of 1.8 met een opc bumper is GEEN OPC!! ook een coupe met Z20LET is GEEN OPC!!
K KadAstra-EF Forumbewoner 15 aug 2012 #2.604 @dion87 wrote:mensen moeten echt stoppen op marktplaats.nl met overal maar OPC bij te zetten :wtf een 1.6 of 1.8 met een opc bumper is GEEN OPC!! ook een coupe met Z20LET is GEEN OPC!! Haha, zoek maar eens op "opel astra GLS" Moet je kijken hoeveel GL modellen ertussen zitten die ze voor GLS aanzien :swear Rik
@dion87 wrote:mensen moeten echt stoppen op marktplaats.nl met overal maar OPC bij te zetten :wtf een 1.6 of 1.8 met een opc bumper is GEEN OPC!! ook een coupe met Z20LET is GEEN OPC!! Haha, zoek maar eens op "opel astra GLS" Moet je kijken hoeveel GL modellen ertussen zitten die ze voor GLS aanzien :swear Rik
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 15 aug 2012 #2.605 je vind echt alles leuk he ,Helmer versta je het eigenlijk op facebook
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 15 aug 2012 #2.606 als die iets verstaat op Facebook, is het knap. ik hoor nooit wat op Facebook.... zo, 2 speakers verkocht aan een Collega. neem nog wat spullen mee naar sevenum, die ik niet meer gebruik, misschien verkoop ik het nog wel.
als die iets verstaat op Facebook, is het knap. ik hoor nooit wat op Facebook.... zo, 2 speakers verkocht aan een Collega. neem nog wat spullen mee naar sevenum, die ik niet meer gebruik, misschien verkoop ik het nog wel.
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 15 aug 2012 #2.607 Boah Valentijn maar heb de reactie al gelezen van Helmer ,dus heeft hij het verstaan :jerry
J jeroenk Hoort bij de inboedel 17 aug 2012 #2.609 @astraTD wrote:wat een dooie boel hier zeg :hmmz Jup. Uitgewerkt. En met nieuwe HD decoder aan het spelen
@astraTD wrote:wat een dooie boel hier zeg :hmmz Jup. Uitgewerkt. En met nieuwe HD decoder aan het spelen
A astraTD Forumbewoner 17 aug 2012 #2.610 Ja dat klopt helmer. Ben je ook aanwezig op 2september bij astratuning in Asten?
J jeroenk Hoort bij de inboedel 17 aug 2012 #2.611 Nieuwe decoder suggereert toch dat ik ook een oude heb, Helmer Oude was alleen niet HD In huiskamer wel, maar bij mij hier niet
Nieuwe decoder suggereert toch dat ik ook een oude heb, Helmer Oude was alleen niet HD In huiskamer wel, maar bij mij hier niet
K KadAstra-EF Forumbewoner 17 aug 2012 #2.613 @astraTD wrote:wat een dooie boel hier zeg :hmmz Ja duh, Ik kom net bij SC Cambuur weg. 2-0 Gewonnen van Fortuna !!! Rik
@astraTD wrote:wat een dooie boel hier zeg :hmmz Ja duh, Ik kom net bij SC Cambuur weg. 2-0 Gewonnen van Fortuna !!! Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 17 aug 2012 #2.615 Jij bent voor MVV zeker ? Die staan op doelsaldo op 1 ! SC Cambuur staat 2 Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 17 aug 2012 #2.616 @helmer opelfan wrote:Voetbal :thumbdown :thumbdown :thumbdown :thumbdown :thumbdown :thumbdown :jerry Hee, even rustig aan he ?? Rik
@helmer opelfan wrote:Voetbal :thumbdown :thumbdown :thumbdown :thumbdown :thumbdown :thumbdown :jerry Hee, even rustig aan he ?? Rik
A astraTD Forumbewoner 17 aug 2012 #2.617 ik hou ook niet voetbal.. vind het een schandaal wat die apen krijgen voor achter een balletje aan te rennen. Die leven van de rente :thumbdown
ik hou ook niet voetbal.. vind het een schandaal wat die apen krijgen voor achter een balletje aan te rennen. Die leven van de rente :thumbdown
K KadAstra-EF Forumbewoner 17 aug 2012 #2.618 @astraTD wrote:ik hou ook niet voetbal.. vind het een schandaal wat die apen krijgen voor achter een balletje aan te rennen. Die leven van de rente :thumbdown Ga jij maar lekkere in die keet zitten kaartjes verkopen :jerry :jerry of zitten er pisbakken in ? king: Rik
@astraTD wrote:ik hou ook niet voetbal.. vind het een schandaal wat die apen krijgen voor achter een balletje aan te rennen. Die leven van de rente :thumbdown Ga jij maar lekkere in die keet zitten kaartjes verkopen :jerry :jerry of zitten er pisbakken in ? king: Rik
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 18 aug 2012 #2.620 Goeiemorgen hmmmm 2 September is een zondag :hmmz daar kan Helmer niet ,daar slaapt die uit