J jeroenk Hoort bij de inboedel 14 aug 2012 #2.585 Liggen al in de was hoor Heb inmiddels mijn vriendin d'r waterkoker getuned met een 2,5 keer zo lang snoer... (Zat een snoer van 75cm aan?!)
Liggen al in de was hoor Heb inmiddels mijn vriendin d'r waterkoker getuned met een 2,5 keer zo lang snoer... (Zat een snoer van 75cm aan?!)
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 14 aug 2012 #2.592 Nee dat was Borculo oldtimers. Dit weekend Sevenum
A astraTD Forumbewoner 14 aug 2012 #2.593 Ohh ik dacht afgelopen weekend, Helmer had het toen over de 11e en de 12e.. toen had ik een druk weekend.
Ohh ik dacht afgelopen weekend, Helmer had het toen over de 11e en de 12e.. toen had ik een druk weekend.
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 14 aug 2012 #2.594 @BlueAstraG wrote:Waarom niet, als ik vragen mag?? mijn man moet werken het hele weekend en heeft de astra nodig
@BlueAstraG wrote:Waarom niet, als ik vragen mag?? mijn man moet werken het hele weekend en heeft de astra nodig
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 14 aug 2012 #2.595 Fiets, openbaar vervoer? Auto lenen van iemand anders? Volgens mij mag je gewoon niet van hem.
O Opelmuis29 Komt hier geregeld 14 aug 2012 #2.596 @BlueAstraG wrote:Fiets, openbaar vervoer? Auto lenen van iemand anders? Volgens mij mag je gewoon niet van hem. jawel mag ik van hem.... wij wilden ja allebei het hele weekend daar blijven maar ik kijk wel hoor als het niet door gaat met de eigen astra,het geeft er wel iemand dan die mij wil ophalen
@BlueAstraG wrote:Fiets, openbaar vervoer? Auto lenen van iemand anders? Volgens mij mag je gewoon niet van hem. jawel mag ik van hem.... wij wilden ja allebei het hele weekend daar blijven maar ik kijk wel hoor als het niet door gaat met de eigen astra,het geeft er wel iemand dan die mij wil ophalen
B biancaatje Loopt hier de deur plat 15 aug 2012 #2.600 sow nu zijn we echt klaar voor sevenum ... gaan om half 12 hier de deur uit zijn we rond half 4 in sevenum :thumb
sow nu zijn we echt klaar voor sevenum ... gaan om half 12 hier de deur uit zijn we rond half 4 in sevenum :thumb