[quote quote=18376564]
rene wrote:
rene wrote:
Ik zie op de 2de hands markt alleen maar automaten. Is deze wel op de markt gekomen met een handbak?Plaats hier een link van de GLX 1.6 benzine die handgeschakeld is…………
Heb net gekeken op Gas Pedaal.nl
Wel 608 stuks. (bijna allemaal 1.2)Maar jij zoekt een 1.6. Die zijn er maar weinig verkocht. En die er gekocht zijn, zijn
bijna 99% automaat. Want als je geld genoeg hebt voor een 1.6; heb je het liefst een automaat. Dus een handgeschakelde, zal heel moeilijk worden voor je.[/quote]
Hans, ik zal je uit de droom helpen. Er zijn helemaal geen handbakken gemaakt van de GLX 1.6 dus die ene% van je bestaat niet. (BRON OPEL NEDERLAND)
Verder je opmerking van als je genoeg geld hebt voor een 1.6 heb je het liefst een automaat, dan praat je voor je zelf. Ik ken er genoeg die geld zat hebben en toch een handbak kopen.
Ook even gevraagd of het nodig is om een extra koeler te plaatsen na het plaatsen van trekhaak. (mijn andere draadje) Nee voor deze modellen is dat niet nodig, het was tot 2010 sporadisch wel een voorgekomen dat bepaalde modellen die ondersteuning nodig hadden.
Als er iets gevraagd wordt en ik weet het niet, dan reageer ik niet. Dat zouden meer mensen moeten doen.