Gelukkig weer een v6.

@chevy vectra 3.2 v6 wrote:@martklanderman wrote:Stond er laatst ook 1 van op marktplaats te koop. Een rode v6 sedan handbak.

Die van mij stondt ook op marktplaats en gaspedaal.nl 3 weken geleden maar is lekker nu van mij :wors en is toch echt een 5 automaat of ik vergeet te schakelen :hmmz en ja :kewlpics ik heb nog geen goed toestel.

Geen reden voor geen foto's :sleeping

Kom op met die pic's ;)

@chevy vectra 3.2 v6 wrote:@martklanderman wrote:Stond er laatst ook 1 van op marktplaats te koop. Een rode v6 sedan handbak.

Die van mij stondt ook op marktplaats en gaspedaal.nl 3 weken geleden maar is lekker nu van mij :wors en is toch echt een 5 automaat of ik vergeet te schakelen :hmmz en ja :kewlpics ik heb nog geen goed toestel.

Geen reden voor geen foto's :sleeping

Kom op met die pic's ;)

chevyvectra32V6012.jpg

En dan in z,n geheel is echt een appart kleurtje.

@martklanderman wrote:Stond er laatst ook 1 van op marktplaats te koop. Een rode v6 sedan handbak.

@martklanderman wrote:Stond er laatst ook 1 van op marktplaats te koop. Een rode v6 sedan handbak.

@wim-v6 wrote:Bij ons zeggen we dan maar, Liever een Wiver..

Wiver zit tegenwoordig 2 deuren verder naast ons (in Rijswijk)...

en ja, Robin loopt er nog steeds rond..

Willem

Nog steeds niet dood :hmmz

Wat een druktemaker is dat zeg en volop loze beloftes :puke

Terug
Naar boven