B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 8 mrt 2012 #41 @wim-v6 wrote:Bij ons zeggen we dan maar, Liever een Wiver.. Wiver zit tegenwoordig 2 deuren verder naast ons (in Rijswijk)... en ja, Robin loopt er nog steeds rond.. Willem Nog steeds niet dood :hmmz Wat een druktemaker is dat zeg en volop loze beloftes uke
@wim-v6 wrote:Bij ons zeggen we dan maar, Liever een Wiver.. Wiver zit tegenwoordig 2 deuren verder naast ons (in Rijswijk)... en ja, Robin loopt er nog steeds rond.. Willem Nog steeds niet dood :hmmz Wat een druktemaker is dat zeg en volop loze beloftes uke
C chevy vectra 3.2 v6 Komt weleens kijken 10 mrt 2012 #44 En die twee einddempers ja het zijn er echt twee zitten verstopt achter de bumper beetje jammer wel :hmmz .
En die twee einddempers ja het zijn er echt twee zitten verstopt achter de bumper beetje jammer wel :hmmz .
C chevy vectra 3.2 v6 Komt weleens kijken 10 mrt 2012 #45 En die twee einddempers ja het zijn er echt twee zitten verstopt achter de bumper beetje jammer wel :hmmz .
En die twee einddempers ja het zijn er echt twee zitten verstopt achter de bumper beetje jammer wel :hmmz .
C chevy vectra 3.2 v6 Komt weleens kijken 10 mrt 2012 #46 Zit nog te twijfelen letter erop of eraf volgens de site van autoweek bestaat er geen sedan met een benzine V6 uit 2005.
Zit nog te twijfelen letter erop of eraf volgens de site van autoweek bestaat er geen sedan met een benzine V6 uit 2005.
C chevy vectra 3.2 v6 Komt weleens kijken 10 mrt 2012 #47 Zit nog te twijfelen letter erop of eraf volgens de site van autoweek bestaat er geen sedan met een benzine V6 uit 2005.
Zit nog te twijfelen letter erop of eraf volgens de site van autoweek bestaat er geen sedan met een benzine V6 uit 2005.
C chevy vectra 3.2 v6 Komt weleens kijken 10 mrt 2012 #48 Heerlijke zetels alleen s,ochtens beetje koud.
C chevy vectra 3.2 v6 Komt weleens kijken 10 mrt 2012 #49 Heerlijke zetels alleen s,ochtens beetje koud.
C ColinH Komt hier geregeld 10 mrt 2012 #50 Dat is nog eens apart zeg :thumb :thumb Ziet er netjes uit ook ! :thumb Gr Colin
C ColinH Komt hier geregeld 10 mrt 2012 #51 Dat is nog eens apart zeg :thumb :thumb Ziet er netjes uit ook ! :thumb Gr Colin
wim-v6 Forumbewoner 8 mrt 2012 #52 Bij ons zeggen we dan maar, Liever een Wiver.. Wiver zit tegenwoordig 2 deuren verder naast ons (in Rijswijk)... en ja, Robin loopt er nog steeds rond.. Willem
Bij ons zeggen we dan maar, Liever een Wiver.. Wiver zit tegenwoordig 2 deuren verder naast ons (in Rijswijk)... en ja, Robin loopt er nog steeds rond.. Willem
wim-v6 Forumbewoner 8 mrt 2012 #53 Bij ons zeggen we dan maar, Liever een Wiver.. Wiver zit tegenwoordig 2 deuren verder naast ons (in Rijswijk)... en ja, Robin loopt er nog steeds rond.. Willem
Bij ons zeggen we dan maar, Liever een Wiver.. Wiver zit tegenwoordig 2 deuren verder naast ons (in Rijswijk)... en ja, Robin loopt er nog steeds rond.. Willem
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 8 mrt 2012 #54 @wim-v6 wrote:@chevy vectra 3.2 v6 wrote:Dag willem van voerman uts ik kom regelmatig bij jullie aan de loods. Tegenwoordig werkzaam bij UTS Abbink Den Haag (in Rijswijk haha).. Willem Daar heb ik ook nog een tijdje voor gewerkt En ook voerman , van der geest , en nog een paar ... Was een wivertje ruim 10 jaar geleden Maar welkom hier Marco ... Ennuh waar blijven de pic;s
@wim-v6 wrote:@chevy vectra 3.2 v6 wrote:Dag willem van voerman uts ik kom regelmatig bij jullie aan de loods. Tegenwoordig werkzaam bij UTS Abbink Den Haag (in Rijswijk haha).. Willem Daar heb ik ook nog een tijdje voor gewerkt En ook voerman , van der geest , en nog een paar ... Was een wivertje ruim 10 jaar geleden Maar welkom hier Marco ... Ennuh waar blijven de pic;s
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 8 mrt 2012 #55 @wim-v6 wrote:@chevy vectra 3.2 v6 wrote:Dag willem van voerman uts ik kom regelmatig bij jullie aan de loods. Tegenwoordig werkzaam bij UTS Abbink Den Haag (in Rijswijk haha).. Willem Daar heb ik ook nog een tijdje voor gewerkt En ook voerman , van der geest , en nog een paar ... Was een wivertje ruim 10 jaar geleden Maar welkom hier Marco ... Ennuh waar blijven de pic;s
@wim-v6 wrote:@chevy vectra 3.2 v6 wrote:Dag willem van voerman uts ik kom regelmatig bij jullie aan de loods. Tegenwoordig werkzaam bij UTS Abbink Den Haag (in Rijswijk haha).. Willem Daar heb ik ook nog een tijdje voor gewerkt En ook voerman , van der geest , en nog een paar ... Was een wivertje ruim 10 jaar geleden Maar welkom hier Marco ... Ennuh waar blijven de pic;s
C chevy vectra 3.2 v6 Komt weleens kijken 10 mrt 2012 #56 En de wieltjes zeer mooi met nieuwe britstones 225/45/17.
C chevy vectra 3.2 v6 Komt weleens kijken 10 mrt 2012 #57 En de wieltjes zeer mooi met nieuwe britstones 225/45/17.
C chevy vectra 3.2 v6 Komt weleens kijken 10 mrt 2012 #58 En deze krachtpatser 155kw/211pk heb ik lang gemist hij, lust een slokje maar je krijgt er veel plezier voor terug.
En deze krachtpatser 155kw/211pk heb ik lang gemist hij, lust een slokje maar je krijgt er veel plezier voor terug.
C chevy vectra 3.2 v6 Komt weleens kijken 10 mrt 2012 #59 En deze krachtpatser 155kw/211pk heb ik lang gemist hij, lust een slokje maar je krijgt er veel plezier voor terug.
En deze krachtpatser 155kw/211pk heb ik lang gemist hij, lust een slokje maar je krijgt er veel plezier voor terug.
C chevy vectra 3.2 v6 Komt weleens kijken 10 mrt 2012 #60 [/img] En de binnenkant geheel leer met billenwarmer :jerry