Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Al sinds jaren is het Race Wars evenement op Circuit Zolder voor velen een bekend voorjaarsritueel. Honderden tuning liefhebbers zakken ofwel af vanuit Nederland of trekken op vanuit Frankrijk om zich op Circuit Zolder te verenigen met hun Belgische kameraden. Tom van Meersche was ook present voor RPM Vision en brengt jullie deze feature...
[rquote=1917215&tid=146642&author=opel-motorsport]hey pastry toen we net aankwamen zagk je volgens mij nog aanschuive heb je dat wit tr spatbord en nog opstaan ?
viel wel op van ver [/rquote]
ja klopt, anders paste mijn slicks niet. Heb je toevallig wat sprintjes gefilmd?
[rquote=1917215&tid=146642&author=opel-motorsport]hey pastry toen we net aankwamen zagk je volgens mij nog aanschuive heb je dat wit tr spatbord en nog opstaan ?
viel wel op van ver [/rquote]
ja klopt, anders paste mijn slicks niet. Heb je toevallig wat sprintjes gefilmd?
[rquote=1917836&tid=146642&author=opel-motorsport]haha dacht het wel nee heb zelfs geen enkele sprint gezien zijn bij driften gaan kijken en de rest opt circuit zelf gebleve sorry
[/rquote]
idd we zijn knal vergeten om naar de sprint te gaan
[rquote=1917836&tid=146642&author=opel-motorsport]haha dacht het wel nee heb zelfs geen enkele sprint gezien zijn bij driften gaan kijken en de rest opt circuit zelf gebleve sorry
[/rquote]
idd we zijn knal vergeten om naar de sprint te gaan
[rquote=1917100&tid=146642&author=pastry]beetje druk met de sprint..... slechts 234 inschrijvingen.. maar toch 1ste geworden in mijn klasse. [/rquote]