T tuukes Lid 27 jun 2010 #1 Hallo allemaal, Ik kijk al een tijdje rond op het forum en het is mooi om alle opels te zien. Ik ben Ronald, 24jaar en een trotse bezitter van een Opel Vectra c1 gts 1.8 16v. Graag jullie reacties. Bij deze een aantal foto's;
Hallo allemaal, Ik kijk al een tijdje rond op het forum en het is mooi om alle opels te zien. Ik ben Ronald, 24jaar en een trotse bezitter van een Opel Vectra c1 gts 1.8 16v. Graag jullie reacties. Bij deze een aantal foto's;
E Edvries Loopt hier de deur plat 27 jun 2010 #5 Huh?!? Geen Station.....? nah ja, dat komt dan nog wel! :jerry Maar een mooie GTS erbij, Welkom, en veel plezier hier op het forum! Groet, LeeriC
Huh?!? Geen Station.....? nah ja, dat komt dan nog wel! :jerry Maar een mooie GTS erbij, Welkom, en veel plezier hier op het forum! Groet, LeeriC
G GTS Power Hoort bij de inboedel 27 jun 2010 #6 das een mooie GTS met een paar nette wielen eronder! veel plezier hier! enne..........laat die stationrijders maar lullen.......
das een mooie GTS met een paar nette wielen eronder! veel plezier hier! enne..........laat die stationrijders maar lullen.......
J janneman vectra c Loopt hier de deur plat 27 jun 2010 #7 Mooie GTS:wors en nu op naar een station Jan
C CORSAGSI Post best veel 27 jun 2010 #9 Welkom, Mooie velgen !! gelukkig eens een keer geen station ! greetz,
O opel-limbo Loopt hier de deur plat 27 jun 2010 #11 Welkom hier en veel veilige kilometers gewenst. En inderdaad, gelukkig geen station:angel Greetz Roel met een C.
Welkom hier en veel veilige kilometers gewenst. En inderdaad, gelukkig geen station:angel Greetz Roel met een C.
wim-v6 Forumbewoner 27 jun 2010 #15 Mooie C hoor... Veel plezier ermee, en hier op het opel-forum natuurlijk. Willem
S Silverspeed Loopt hier de deur plat 28 jun 2010 #17 welkom hiero en een mooie c op een setje mooie velgen trouwens verder nog plannen voor de vec?
T tuukes Lid 28 jun 2010 #18 Misschien nog een keer led achterlichten in het grijs. Past denk ik wel mooi bij de auto en misschien een embleemloze grille. Verder ben ik er wel tevreden over. Mvg Ronald
Misschien nog een keer led achterlichten in het grijs. Past denk ik wel mooi bij de auto en misschien een embleemloze grille. Verder ben ik er wel tevreden over. Mvg Ronald
A ahrend Loopt hier de deur plat 28 jun 2010 #19 Mooie C GTS,goeiu kleur ,jammer dat ut geen station is,ennuh/maaruh, ik dacht dat een GTS altijd half 'leer 'had,correct me if I'm rong
Mooie C GTS,goeiu kleur ,jammer dat ut geen station is,ennuh/maaruh, ik dacht dat een GTS altijd half 'leer 'had,correct me if I'm rong
R Rubyvectra_A Komt weleens kijken 29 jun 2010 #20 Welkom, Zeer mooie auto met mooie velgjes:wub groet Tim