EDS vs Chargertech?

Wat bedoel je met ontgrenst? Mijn bedoeling is niet hele complete set maar gewoon alleen de filter zelf. Schijnt ook te werken.

er zit een verloop pijp in je luchtfilter bak en die moet je er nog uit halen, aan de inlaatkant.

greetz

Marcel

ps mooi resultaat

Er zit een restrictiepijpje in het bovendeksel, die kan eruit, en er zit een soort slang in de onderbak, die kan er ook uit, je zult dan merken dat je goed bruikbare gebied in toerentallen omhoog gaat, vooral richting lage toeren.

Mark

www.AstraTuningClub.nl

Dankje het resultaat is i.d.d. goed wat de ontgrensing betreft moet wel lukken eerst wou ik een hele set kopen maar een filter zelf is goedkoper. Er staat ook helemaal niks over ontgrenzing bij zulke dingen.

Is een goude tip van ons mannen. Voordat je het Simota filter plaatst, ontgrenzen die filterbak. Scheelt echt! Al loopt je auto nog zo goed nu, dit ga je merken.

haha ik ben blij met EDS software :wub Het was eigenlijk geen twee keuzes. Beiden leveren EDS software maar eentje heeft dynorun en eentje niet. Ik ga vanavond registreren bij astra tuning club, niet dat ik een oppimper ben ofzo maar kijken wat daar te beleven valt :jerry En ik zal volgende week kijken of ik een aantal foto's kan shooten van de intake. Ik ga eerst de sportknop inbouwen nu de auto dan ween week vrijstaat.

Je hebt trouwens nog een mooie optie: gaspedaal tuning. Klinkt heel apart maar kijk eens op datatuning.nl.

Jammer dat ik geen electronisch geregeld gaspedaal heb.

standaard filterbox bedoel je? Ja dat is de bedoeling van het idee.

Je wilt het originele uiterlijk houden heb ik begrepen, dus jezult hier wel blij mee zijn.

ja ja zoiezo orgineel maar ik bedoel de orginele filter die er in zit. Zal ik daar ook verschil mee merken want ik ga zoiezo simota kopen maar als dat daarmee ook lukt wil ik eerst het verschil meten. Dus eerst de orginele filter testen daarna simota

Dus je gaat je originele filterbak ontgrenzen met het Simona inlegfilter? Begrijp ik dat goed uit je tekst?

Zo ja, het resultaat gaat je zeker bevallen :thumb

Terug
Naar boven