Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
mercedes slk 230 van het 1a laatste type geloof ik en dan zitten ze ook niet op allemaal alleen voor de facelift, deze hebben een elektrische poelie die je er wel af moet halen vind ik zelf.
sommige hebben een eaton m45 dat is na de facelift.
dus je kan hem nieuw kopen bij mercedes(ik werk bij mercedes) ik heb nog 1tje liggen maar die hou ik zelf voor een project.
daar is volgens mij de M62 als Kit geleverd op de Z22SE (of zoals dat apparaat in de US heet de L61 motor)
Tevens zat deze zelfde SC op de 2 liter LS1 (SC variant van onze Z20NET uit de vectra c)
klopt helemaal! Ik heb zo'n M62 liggen samen met een vloeistofgekoelt inlaatspruitstuk. Het is haast plug and play. Zijn er hier mensen op het forum die wat ervaring hebben met naderhand inbouw van compressoren?
D'r is bij un v6 genoeg ruimte te maken met onderdelen die je niet meer nodig hebt na een compressor upgrade ;-), heel die resonantiedrukvullingtroep ken ervan af....:afro