Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Astralfred wrote:Met stip bij mij op 1 binnen gekomen in de "hebben" lijst samen met de Insignia OPC Unlimited:
Ik vind hem echt super en ben heel benieuwd naar de 2e kleur. Foto komt van Autoweek af en eindelijk eens een Opel die niet de grond in wordt geboord, reacties zijn gelukkig heel positief:
Ik wou dat mijn auto zo mee gerommeld was dat ie in beslag werd genomen en vernietigt.
plus het feit dat een corsa B die iets verlaagd is, met een RS bumper en verder niets bijzonders, op de marktplaats velgen na, iets is waar iedereen een dikke piemel van kweekt.
En je bent echt jaloers op die wagen he, zal ik je een poster a la bushok formaat voor je laten maken, of wil je er een tatoeage van hebben, kan ik ook zeer goed !
origineel gepost door mayhem
cker wel.
Ik wou dat mijn auto zo mee gerommeld was dat ie in beslag werd genomen en vernietigt.
plus het feit dat een corsa B die iets verlaagd is, met een RS bumper en verder niets bijzonders, op de marktplaats velgen na, iets is waar iedereen een dikke piemel van kweekt.