Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja, lijkt me dat je dan toch eerder contact op neemt met de verkoper als je zo geïnteresseerd bent. Maar voor 3500 moet hij hem vandaag nog de deur uit doen. Wat een lelijk hok. Er zit een taxatierapport bij, maar de waarde die daar uit is gekomen is wijselijk niet vermeld.
@piet wrote:origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan
origineel gepost door piet
origineel gepost door HardcoreHell
origineel gepost door Jorizimo
Dagje Rüsselsheim met CTN. Hierbij dus wat foto's van dikke Calibra's.. :agent
Deze Calibra heeft een tijdje op MP te koop gestaan voor een belachelijk hoge prijs.
Daarna stond ie bij een handelaar in De Mortel voor 14.500 euro en nu staat ie te koop in Maarheeze, ook voor een bedrag richting de 10.000 euro
da's wel een hele mooie :thumbup
Je krijgt er zelfs een picknick tafel bij :jerry
Ik vind het overigs wel vet staan king:
ik vind hem gewoon superstrak
Dit is een bekende calibra, ik heb nog een filmpje op youtube staan van blik op de weg met deze calibra als Hoofd Rol speler + een interview met de oude eigenaar:
Weet iemand toevallig foto's te vinden van deze v6? Ik vind de afwerking van bijv. de achterbumper zeer mooi en de uitlaten staan ook zeer mooi in de bumper.
Zou het niet gaan strak maken, als je tog hier en daar een drempel pakt gaat het vroeg of laat zeker scheuren... Heb de mijne ook niet strak late make daarom..