Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Naar mijn bescheiden mening als voormalig eigenaar van de 3.2V6 kompressor calibra, is dit toch de meest bijzondere Calibra ter wereld! Kennen jullie deze al?
Mare wel jammer van de Lotus Omega idd. Ander zijds ook wel weer gaaf. Heb hem trouwens eerder voorbij zien komen.
Klopt: blok, intrieur, onderstel (dus RWD!) is nog Lotus Omega, de body is Calibra. Mooi ding maar had de body liever op een Omega 3000 gebouwd zien worden.
@turbootje wrote:calibrain ze ex cali en mijn ex cali 2,5 v6 ... R.I.P
Deze calibra lt-xh-40 heb ik vorige maand gesloopt. Was op zich nog een knape wagen maar in onderdelen leverde ie meer op, alleen viel me wel op dat er een eco tech blok in lag (x25xe) en rij zelf ook een v6 en daar ligt weer een c25xe in. Er was wel serieus aandacht besteed aan de calibra, er lag een op maat gemaakte dubbele rvs uitlaat onder en er lagen echte irmscher velgen onder en er zat ook een italiaanse boordcomputer in, wat ik ook nog nooit eerder had gezien, enkel duitse of nederlandse. :hmmz