M Maurice89 Hoort bij de inboedel 25 aug 2013 #261 Zonde wel maar zit veel werk in :shock: Alles elektrisch kwa kachelpaneel...... is zeker wel mooi gemaakt
Zonde wel maar zit veel werk in :shock: Alles elektrisch kwa kachelpaneel...... is zeker wel mooi gemaakt
I inayat Komt weleens kijken 25 aug 2013 #262 @Maurice89 wrote:Zonde wel maar zit veel werk in :shock: Alles elektrisch kwa kachelpaneel...... is zeker wel mooi gemaakt En het geluid van de motor, turbo en dumpvalve.... :wub
@Maurice89 wrote:Zonde wel maar zit veel werk in :shock: Alles elektrisch kwa kachelpaneel...... is zeker wel mooi gemaakt En het geluid van de motor, turbo en dumpvalve.... :wub
P petrolhead Loopt hier de deur plat 29 aug 2013 #263 voor degene die het interessant vind er is een nieuw artikel over de carbon zakspeed calibra die ik laatst poste http://www.speedhunters.com/2013/08/carbon-not-dated-the-secret-zakspeed-calibra/" onclick="window.open(this.href);return false;
voor degene die het interessant vind er is een nieuw artikel over de carbon zakspeed calibra die ik laatst poste http://www.speedhunters.com/2013/08/carbon-not-dated-the-secret-zakspeed-calibra/" onclick="window.open(this.href);return false;
R re2flex Post best veel 9 sep 2013 #264 Die getunede DTM van zakspeed lijkt mij echt een bruut ding. :kewlpics
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 13 sep 2013 #265 deze mag er ook wel tussen vindt ik... :wub
P petrolhead Loopt hier de deur plat 20 nov 2013 #266 onder de naam calibra sport sedan ? er is nog een andere variant maar die heb ik nog niet op foto kunnen vinden.
onder de naam calibra sport sedan ? er is nog een andere variant maar die heb ik nog niet op foto kunnen vinden.
C calibra-driver Lid 20 feb 2014 #268 waren weinig calli's afgelopen jaar, mijne stond ook op de parkeerplaats helaas
S swa Komt weleens kijken 20 feb 2014 #269 Ik ben niet geweest met Cali 2013 maar normaal 2014 weer van de partij met wat updates
D Davebatenburg Komt weleens kijken 8 mrt 2014 #270 Ik ben er ook weer in 2014 bij, met een lijst upgrades
2 2slow Loopt hier de deur plat 28 nov 2014 #274 Mooi is ie niet... snel is ie wel :shock: 1.7 sec naar de 100..
W wagnas Loopt hier de deur plat 29 nov 2014 #275 Deed me meer denken aan een straaljager op de startbaan dan een Calibra. Zulke auto's hoeven niet mooi te zijn, als het maar grip krijgt en hard gaat.
Deed me meer denken aan een straaljager op de startbaan dan een Calibra. Zulke auto's hoeven niet mooi te zijn, als het maar grip krijgt en hard gaat.