P Peter_89 Post best veel 10 mrt 2007 #61 Dit vind ik wel een mooie!! Maar die overdreven "getunde" bakken vind ik niks aan:thumbdown
P Patricio Lid 8 mei 2007 #66 Moet je die knakenbak nou in alle topics zetten... Zet hem dan gewoon in te koop, dan reageren mensen wel als ze geinteresseerd zijn... Het forum platspammen schiet niet echt op :wtf
Moet je die knakenbak nou in alle topics zetten... Zet hem dan gewoon in te koop, dan reageren mensen wel als ze geinteresseerd zijn... Het forum platspammen schiet niet echt op :wtf
T Tyrese Komt weleens kijken 17 mei 2007 #68 is misschien niet de styl van de meeste calibra's in dit topic maar wel heel erg dik
A AsconaC20NE Komt hier geregeld 20 mei 2007 #70 en niet alleen jij, ik vind hem ook erg mooi :thumbup lekker bescheiden, en toch anders. Heb deze trouwens nooit eerder gezien
en niet alleen jij, ik vind hem ook erg mooi :thumbup lekker bescheiden, en toch anders. Heb deze trouwens nooit eerder gezien
T turbootje Loopt hier de deur plat 16 jun 2007 #73 me ex cali ....en de ex van maus zo was die voor ik hem verkocht ... :wors:wors:wors
T turbootje Loopt hier de deur plat 16 jun 2007 #75 thanks maar is nie meer van mij .... it's for sale !!!
M Maus010 Komt weleens kijken 14 jul 2007 #76 Ik heb deze hier nog niet voorbij zien komen en vind hem toch echt hier in dit rijtje passen :thumbup Let vooral op het opschrift op het motorblok Ook zijn de sideskirts mooi strak gemaakt. Achterkantje mag er ook wezen!!
Ik heb deze hier nog niet voorbij zien komen en vind hem toch echt hier in dit rijtje passen :thumbup Let vooral op het opschrift op het motorblok Ook zijn de sideskirts mooi strak gemaakt. Achterkantje mag er ook wezen!!
M mrmonkey Loopt hier de deur plat 14 jul 2007 #77 Origineel gepost door Maus010 Ik heb deze hier nog niet voorbij zien komen en vind hem toch echt hier in dit rijtje passen :thumbup Let vooral op het opschrift op het motorblok Ook zijn de sideskirts mooi strak gemaakt. Achterkantje mag er ook wezen!! ik kan ook heel goed stickers plakken
Origineel gepost door Maus010 Ik heb deze hier nog niet voorbij zien komen en vind hem toch echt hier in dit rijtje passen :thumbup Let vooral op het opschrift op het motorblok Ook zijn de sideskirts mooi strak gemaakt. Achterkantje mag er ook wezen!! ik kan ook heel goed stickers plakken
K kyvin Komt weleens kijken 14 jul 2007 #78 allen jammer van die mercedes achter lichten :thumbdown verder ziet hij er heel mooi uit
2 2slow Loopt hier de deur plat 14 jul 2007 #79 De motor incl. turbo en 4x4 mag er bij mij zo in. De rest mag ie houden.king:
M Mirage Komt weleens kijken 14 jul 2007 #80 jammer van die seat leon lichten. En v6 4x4 is niet echt speciaal. Die turbo is wel apart. zal ook wel niet een grote wezen.
jammer van die seat leon lichten. En v6 4x4 is niet echt speciaal. Die turbo is wel apart. zal ook wel niet een grote wezen.