S speaker Hoort bij de inboedel 6 nov 2009 #102 Update 5/11 : zonnekleppen met verlichting. Is een simpele upgrade , maar kon niet ontbreken. Voor: Na: Gister m'n bluetooth-kitje gehaald, die gaat er vandaag waarschijnlijk in !
Update 5/11 : zonnekleppen met verlichting. Is een simpele upgrade , maar kon niet ontbreken. Voor: Na: Gister m'n bluetooth-kitje gehaald, die gaat er vandaag waarschijnlijk in !
E Edvries Loopt hier de deur plat 6 nov 2009 #103 Goed bezig, je hoort bijna bij de echte Vectra's!!!
S speaker Hoort bij de inboedel 6 nov 2009 #104 origineel gepost door Edvries Goed bezig, je hoort bijna bij de echte Vectra's!!! Bijna?? Alleen nog de bluetooth er in en hij is completer dan de jouwe !
origineel gepost door Edvries Goed bezig, je hoort bijna bij de echte Vectra's!!! Bijna?? Alleen nog de bluetooth er in en hij is completer dan de jouwe !
E Edvries Loopt hier de deur plat 6 nov 2009 #105 origineel gepost door speaker origineel gepost door Edvries Goed bezig, je hoort bijna bij de echte Vectra's!!! Bijna?? Alleen nog de bluetooth er in en hij is completer dan de jouwe ! Waar is je PDC, Xenon, electrische ramen achter dan man??? kan nog ff doorgaan hoor...:jerry:jerry
origineel gepost door speaker origineel gepost door Edvries Goed bezig, je hoort bijna bij de echte Vectra's!!! Bijna?? Alleen nog de bluetooth er in en hij is completer dan de jouwe ! Waar is je PDC, Xenon, electrische ramen achter dan man??? kan nog ff doorgaan hoor...:jerry:jerry
S speaker Hoort bij de inboedel 6 nov 2009 #106 origineel gepost door Edvries origineel gepost door speaker origineel gepost door Edvries Goed bezig, je hoort bijna bij de echte Vectra's!!! Bijna?? Alleen nog de bluetooth er in en hij is completer dan de jouwe ! Waar is je PDC, Xenon, electrische ramen achter dan man??? kan nog ff doorgaan hoor...:jerry:jerry Heb jij Xenon dan?? Neej toch ?? Waar is jouw dakspoiler/donkere kop en achterlampen/GTS-bumper/CID/twinaudio dan?? :jerry:jerry Btw. PDC is coming soon !!
origineel gepost door Edvries origineel gepost door speaker origineel gepost door Edvries Goed bezig, je hoort bijna bij de echte Vectra's!!! Bijna?? Alleen nog de bluetooth er in en hij is completer dan de jouwe ! Waar is je PDC, Xenon, electrische ramen achter dan man??? kan nog ff doorgaan hoor...:jerry:jerry Heb jij Xenon dan?? Neej toch ?? Waar is jouw dakspoiler/donkere kop en achterlampen/GTS-bumper/CID/twinaudio dan?? :jerry:jerry Btw. PDC is coming soon !!
E Edvries Loopt hier de deur plat 6 nov 2009 #107 man, dat heb ik allemaal standaard..... Oke...die cid mis ik nog... Btw: voor en achter?
M Melvivio Komt weleens kijken 6 nov 2009 #108 Peter, het streven is super full options ofwat ? Dat er wederom op marktplaats kan staan, geen denkbare opties meer toe te voegen
Peter, het streven is super full options ofwat ? Dat er wederom op marktplaats kan staan, geen denkbare opties meer toe te voegen
O Opel4all Komt hier geregeld 6 nov 2009 #109 origineel gepost door Edvries man, dat heb ik allemaal standaard..... Hallo, Waar zijn je koplamp-sproeiers dan :wtf Groetjes, Joche
origineel gepost door Edvries man, dat heb ik allemaal standaard..... Hallo, Waar zijn je koplamp-sproeiers dan :wtf Groetjes, Joche
O Opel4all Komt hier geregeld 6 nov 2009 #110 origineel gepost door speaker Update 5/11 : zonnekleppen met verlichting. Is een simpele upgrade , maar kon niet ontbreken. Voor: Na: Gister m'n bluetooth-kitje gehaald, die gaat er vandaag waarschijnlijk in ! Hallo, Ziet er goed uit :thumbup Groetjes, Joche
origineel gepost door speaker Update 5/11 : zonnekleppen met verlichting. Is een simpele upgrade , maar kon niet ontbreken. Voor: Na: Gister m'n bluetooth-kitje gehaald, die gaat er vandaag waarschijnlijk in ! Hallo, Ziet er goed uit :thumbup Groetjes, Joche
C c-dett16v Loopt hier de deur plat 6 nov 2009 #111 origineel gepost door speaker origineel gepost door Edvries Goed bezig, je hoort bijna bij de echte Vectra's!!! Bijna?? Alleen nog de bluetooth er in en hij is completer dan de jouwe ! ik wil wel erg graag weten hoe het afloopt met je bluetooth!! setje op ebay ging weg voor 250
origineel gepost door speaker origineel gepost door Edvries Goed bezig, je hoort bijna bij de echte Vectra's!!! Bijna?? Alleen nog de bluetooth er in en hij is completer dan de jouwe ! ik wil wel erg graag weten hoe het afloopt met je bluetooth!! setje op ebay ging weg voor 250
E Edvries Loopt hier de deur plat 6 nov 2009 #112 origineel gepost door Opel4all origineel gepost door Edvries man, dat heb ik allemaal standaard..... Hallo, Waar zijn je koplamp-sproeiers dan :wtf Groetjes, Joche Die heb ik eraf gehaald hoor, die vond ik niet mooi staan!
origineel gepost door Opel4all origineel gepost door Edvries man, dat heb ik allemaal standaard..... Hallo, Waar zijn je koplamp-sproeiers dan :wtf Groetjes, Joche Die heb ik eraf gehaald hoor, die vond ik niet mooi staan!
O Opel4all Komt hier geregeld 6 nov 2009 #113 Die heb ik eraf gehaald hoor, die vond ik niet mooi staan! [/quote] :thumbup:thumbup:thumbup Groetjes, Joche
Die heb ik eraf gehaald hoor, die vond ik niet mooi staan! [/quote] :thumbup:thumbup:thumbup Groetjes, Joche
S speaker Hoort bij de inboedel 15 nov 2009 #114 Edit: 15/11 : Zomaar een shootje... Gister waren we lekker in het bos op visite. De zon kwam door dus................. tijd voor een shootje ! Met het kampvuurtje op de achtergrond! Moest helaas wel vanaf het asfalt eerst 200mtr. over een blubberpad , nouja.... pad? ....
Edit: 15/11 : Zomaar een shootje... Gister waren we lekker in het bos op visite. De zon kwam door dus................. tijd voor een shootje ! Met het kampvuurtje op de achtergrond! Moest helaas wel vanaf het asfalt eerst 200mtr. over een blubberpad , nouja.... pad? ....
S speaker Hoort bij de inboedel 15 nov 2009 #116 origineel gepost door ahrend Ach wa leuk ,was je bij Roodkapje :jerry:jerry Alleen de grote boze wolf was er !
origineel gepost door ahrend Ach wa leuk ,was je bij Roodkapje :jerry:jerry Alleen de grote boze wolf was er !
S speaker Hoort bij de inboedel 24 nov 2009 #117 Edit: foto van de nieuwe grill Voor: Na: Ben er weer errug tevreden mee !
S speaker Hoort bij de inboedel 24 nov 2009 #119 origineel gepost door VectraDennis dat ziet er veel beter uit Peter :thumbup Thanks ! vind ik ook dennis !
origineel gepost door VectraDennis dat ziet er veel beter uit Peter :thumbup Thanks ! vind ik ook dennis !