O opelclanermelo Komt weleens kijken 31 mei 2011 #42 owh ik ga echt de c kadett klaar maken :hmmz :hmmz :hmmz :angel
O opelclanermelo Komt weleens kijken 31 mei 2011 #43 owh ik ga echt de c kadett klaar maken :hmmz :hmmz :hmmz :angel
K kadettsr Komt hier geregeld 20 aug 2011 #44 ik heb ook nog foto's genomen en filmpje gemaakt. Zal morgenavond of zondag ff kijken of ik het hier kan posten! :kewlpics
ik heb ook nog foto's genomen en filmpje gemaakt. Zal morgenavond of zondag ff kijken of ik het hier kan posten! :kewlpics
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 2 aug 2011 #45 Het komt dichtbij mensen, Meld je aan er zijn nog een paar plekken vrij :wub
K kadettsr Komt hier geregeld 20 aug 2011 #46 ik heb ook nog foto's genomen en filmpje gemaakt. Zal morgenavond of zondag ff kijken of ik het hier kan posten! :kewlpics
ik heb ook nog foto's genomen en filmpje gemaakt. Zal morgenavond of zondag ff kijken of ik het hier kan posten! :kewlpics
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 2 aug 2011 #48 Het komt dichtbij mensen, Meld je aan er zijn nog een paar plekken vrij :wub
K kadettsr Komt hier geregeld 3 aug 2011 #49 hmmm dat wordt nog lastig :jerry Wilde ook ff in Borculo gaan kijken, maar Lelystad is natuurlijk bijna thuiswedstrijd :wors
hmmm dat wordt nog lastig :jerry Wilde ook ff in Borculo gaan kijken, maar Lelystad is natuurlijk bijna thuiswedstrijd :wors
K kadettsr Komt hier geregeld 3 aug 2011 #51 hmmm dat wordt nog lastig :jerry Wilde ook ff in Borculo gaan kijken, maar Lelystad is natuurlijk bijna thuiswedstrijd :wors
hmmm dat wordt nog lastig :jerry Wilde ook ff in Borculo gaan kijken, maar Lelystad is natuurlijk bijna thuiswedstrijd :wors
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 4 aug 2011 #52 Ene dag Lelystad en de ander Borculo, klaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
P postbusmanta Loopt hier de deur plat 4 aug 2011 #53 Ik ga Joop van Tellingen immiteren............. Ik hoop dat m'n Kliko in de auto past............
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 4 aug 2011 #54 Ene dag Lelystad en de ander Borculo, klaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
V voederbiet Loopt hier de deur plat 4 aug 2011 #55 kom op stefan, je heb een CC daar past toch alles in ik kom ook wel even buurten, alleen even kijken of ik een opel kan scoren om te komen :shock:
kom op stefan, je heb een CC daar past toch alles in ik kom ook wel even buurten, alleen even kijken of ik een opel kan scoren om te komen :shock:
P postbusmanta Loopt hier de deur plat 4 aug 2011 #56 Ik ga Joop van Tellingen immiteren............. Ik hoop dat m'n Kliko in de auto past............
H henk 400rr Hoort bij de inboedel 4 aug 2011 #57 Wij redden het niet, de manta is daarvoor niet klaar te krijgen. veel plezier teoegewenst aan de deelnemers en publiek.
Wij redden het niet, de manta is daarvoor niet klaar te krijgen. veel plezier teoegewenst aan de deelnemers en publiek.
V voederbiet Loopt hier de deur plat 4 aug 2011 #58 kom op stefan, je heb een CC daar past toch alles in ik kom ook wel even buurten, alleen even kijken of ik een opel kan scoren om te komen :shock:
kom op stefan, je heb een CC daar past toch alles in ik kom ook wel even buurten, alleen even kijken of ik een opel kan scoren om te komen :shock:
H henk 400rr Hoort bij de inboedel 4 aug 2011 #60 Wij redden het niet, de manta is daarvoor niet klaar te krijgen. veel plezier teoegewenst aan de deelnemers en publiek.
Wij redden het niet, de manta is daarvoor niet klaar te krijgen. veel plezier teoegewenst aan de deelnemers en publiek.