Y Yannick20 Post best veel 15 jun 2010 #1 Hallo allemaal, Heb een vraagje, Wat houd chiptuning in en heeft het zin bij mijn tigra. En als hij ge chiptuned is wat heb ik dan meer en wat doet dat met mijn moter?. Groeten Yannick
Hallo allemaal, Heb een vraagje, Wat houd chiptuning in en heeft het zin bij mijn tigra. En als hij ge chiptuned is wat heb ik dan meer en wat doet dat met mijn moter?. Groeten Yannick
T TigraTunerke Komt weleens kijken 15 jun 2010 #2 Is niet de moeite bij een tigra. Prijs is veel te duur voor de pk-winst. Chippen is alleen de moeite bij een turbo-motor (diesel of benzine).
Is niet de moeite bij een tigra. Prijs is veel te duur voor de pk-winst. Chippen is alleen de moeite bij een turbo-motor (diesel of benzine).
G groenetijger Komt hier geregeld 15 jun 2010 #3 Het heeft blijkbaar wel effect.. Maar dan moet je wel een powerbox hebben, andere luchtfiltertje (dbilias bijv.), spaghetti en een complete group-a uitlaat. Maargoed, dat kost flink wat geld natuurlijk..
Het heeft blijkbaar wel effect.. Maar dan moet je wel een powerbox hebben, andere luchtfiltertje (dbilias bijv.), spaghetti en een complete group-a uitlaat. Maargoed, dat kost flink wat geld natuurlijk..
Y Yannick20 Post best veel 15 jun 2010 #4 Ok ok,, Heb al een andere luchfilter en spaghetti spruitsuk heb ik al duss ga eens langzaam kijke voor een powerbox dan.. Thnx alvast Groete Yannick
Ok ok,, Heb al een andere luchfilter en spaghetti spruitsuk heb ik al duss ga eens langzaam kijke voor een powerbox dan.. Thnx alvast Groete Yannick
Y Yannick20 Post best veel 15 jun 2010 #5 Ja heb openluchtfilter van pilot voorlopig.,,, Ik ben nu sterk aant sparen voor onderdelen.. Over paar maandjes wil ik hem helemaal klaar hebben duszz.
Ja heb openluchtfilter van pilot voorlopig.,,, Ik ben nu sterk aant sparen voor onderdelen.. Over paar maandjes wil ik hem helemaal klaar hebben duszz.
Y Yannick20 Post best veel 15 jun 2010 #6 Okee.. Zal dadelijk even een foto erbij doen van moter plus luchtfilter.. Groete Yannick
Y Yannick20 Post best veel 15 jun 2010 #7 Nou hier de foto van me luchtfilter en nog een gewoon fotootje toen ie net gewassen was haha.. Groete Yannick [/URL] [/URL]
Nou hier de foto van me luchtfilter en nog een gewoon fotootje toen ie net gewassen was haha.. Groete Yannick [/URL] [/URL]
Y Yannick20 Post best veel 15 jun 2010 #8 En daar ben ik weer haha.. is dit iets?? http://www.tuning-powerbox.nl/opel-tuning/mazda-tuning/1-6i-16v-105pk-pb.html
En daar ben ik weer haha.. is dit iets?? http://www.tuning-powerbox.nl/opel-tuning/mazda-tuning/1-6i-16v-105pk-pb.html
S svdk20 Loopt hier de deur plat 15 jun 2010 #9 niet echt is duur en is een powercommander. neem is contact op met cabrio-bully hier van het forum hij maakt zelf chips ben daar zelf erg over te spreken zijn prijzen helemaal. www.tuningchips.nl
niet echt is duur en is een powercommander. neem is contact op met cabrio-bully hier van het forum hij maakt zelf chips ben daar zelf erg over te spreken zijn prijzen helemaal. www.tuningchips.nl