Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het makkelijkste is als je ODBII in je auto hebt aangezien je hierop alle sensoren makkelijk kunt uitlezen.
Dit kan je doen d.m.v. de OP-COM kabel.
Als desktop zou je eens kunnen kijken naar Centrafuse, schijnt een heel goed programma te zijn met meerdere mogelijkheden waaronder uitlezen van gegevens van de ECU (alleen OBDII ondersteund)
dan heb je obd 1 kan je gewoon een verloop halen van obd2(16 pins) naar obd1(10pins) dit werkt met opcom althans wel weet niet hoe dit werkt met centrafuse.